ویژگی های نرم افزار فروشگاه ایساکو

ایران خودرو - ایساکو

ویژگی های نرم افزار فروشگاه ایساکو

در این مقاله قصد داریم به معرفی نرم افزار آسان محاسبِ ارقام سیستم نسخه ایساکو بپردازیم و در رابطه با امکانات و ویژگی‌های آن، مطالب کامل و جامعی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. باید بدانید که تعداد بسیار کمی نرم افزار لوازم یدکی در ایران وجود دارد، در صورتی که یکی از اصلی‌ترین نیازهای این صنف به منظور مدیریت کارها، نرم افزار لوازم یدکی است. کسب و کارهایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، می‌توانند با استفاده از این نرم افزارها به خوبی کسب و کار خود را کنترل کرده و به مرور زمان، آن را گسترش دهند.

با توجه به مطالبی که در ادامه‌ی مقاله ذکر می‌کنیم، متوجه می‌شوید که داشتن یک نرم افزار کامل و جامع، تا چه اندازه می‌تواند در یشرفت یک فروشگاه لوازم یدکی خودرو مؤثر باشد. افرادی که در حوزه خرید و فروش لوازم یدکی خودرو فعالیت می‌کنند، مطمئناً می‌دانند که در صورت دقیق نبودن حساب‌ها، ممکن است دچار ضرر و زیان‌های جبران‌ناپذیری شوند. اما با وجود نرم افزارهایی که به طور ویژه برای این دسته از کسب و کارها طراحی شده‌اند، می‌توانند همه چیز را کنترل کرده و از اشتباهات محاسباتی جلوگیری کنند.

و اما در این مقاله قرار است با نرم افزار ارقام سیستم نسخه ایساکو آشنا شوید. در ابتدا به تعریف جداگانه‌ای از ایساکو و این نرم افزار می‌پردازیم و در ادامه خواهید دانست که این نسخه از نرم افزار، چه خدمات و امکاناتی را در اختیار این دسته از کسب و کارها قرار می‌دهد.

گذر از چالش های راه اندازی یک فروشگاه لوازم یدکی با استفاده از نرم افزار ارقام سیستم نسخه ایساکو

فردی که تصمیم می‌گیرد یک فروشگاه خرید و فروش قطعات و لوازم یدکی خودرو را راه‌اندازی کند، مطمئناً می‌داند که در این راه با چالش‌های بسیار زیادی به منظور مدیریت فروشگاه رو به رو می‌شود. مسلماً می‌دانید که خودروها از هزاران قطعه تشکیل شده‌اند و از این جهت تعداد بسیار زیادی محصول قرار است در فروشگاه وجود داشته باشد. علاوه بر بالا بودن تعداد قطعات، در مدل‌های بسیار متووعی هم وجود دارند که سال ساخت هر کدام نیز متفاوت است. همچنین هر سال نیز مدل‌ها و سال ساخت قطعات تغییر می‌کند.

بنابراین در یک فروشگاه لوازم یدکی، امکان خرید و فروش صدها قطعه‌ی متفاوت وجود دارد. اگر برای مدیریت چنین مجموعه‌ای تصمیم درستی گرفته نشود، می‌تواند مشکلات بسیار زیادی را به بار آورد. صاحب فروشگاه باید از موجودی محصولات خود و حساب و کتاب‌های فروشگاه مطلع باشد. در این جا استفاده از نرم افزار آسان محاسبِ ارقام سیستم، می‌تواند بهترین راه حل ممکن باشد. اکنون قصد داریم نسخه‌ی جدیدتری از ارقام سیستم را که به ایساکو متصل است معرفی کنیم، اما لازم است در ابتدا معرفی کاملی از ایساکو داشته باشیم.

فروشگاه ایساکو

ایساکو در کنار نرم افزار آسان محاسب

معرفی ایساکو

ایساکو یک شرکت توزیع کننده لوازم یدکی خودرو است که زیر نظر کمپانی ایران خودرو فعالیت می‌کند. باید بدانید که ایساکو نقش بسیار مهمی در خرید لوازم یدکی و توزیع آن‌ها دارد. لازم به ذکر است، ایساکو را نباید با یک تولیدکننده لوازم یدکی خودرو اشتباه بگیرید. ایساکو تنها وظیفه دارد مهر تأییدی بر روی اصالت کالا زده و آن را به بازار عرضه کند.

ایساکو به عنوان یک شرکت سهامی خاص در سال 1356 تأسیس شد. در همان سال نیز در اداره مالکیت صنعتی تهران و اداره ثبت شرکت‌ها نیز ثبت شد. تا سال 1363، ایساکو زیر نظر وزارت بازرگانی فعالیت می‌کرد. در سال 1370 زیرنظر مرجع وزار صنایع سنگین (ایران خودرو) به فعالیت خود ادامه داد. پس از گذشت چندین سال، ایساکو توانست به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش لوازم یدکی و قطعات کمپانی ایران خودرو در سال 1378 شناخته شود.

فعالیت های ایساکو

ایساکو در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند که از جمله این فعالیت‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        عملیات‌های مجاز سودآور توسط ایساکو انجام می‌شود.

·        معاملات بازرگانی و غیر بازرگانی مربوط به خرید لوازم یدکی خودرو و توزیع آن‌ها از دیگر فعالیت‌های این شرکت شناخته شده است.

·        مبادرت به منظور انجام فعالیت‌ها برای انجام مفاد و همچنین تسهیل آن‌ها از دیگر خدمات این برند است.

·        ایساکو در تأسیس شرکت‌های اشخاص خارجی و داخلی نیز مشارکت می‌کند.

·        ایساکو در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات پس از فروش محصولات خودرو نیز، فعالیت‌های گسترده‌ای داشته است.

·        صدور تأییدیه کیفیت و همچنین توزیع لوازم یدکی و قطعات خودرو از مهم‌ترین خدمات این برند است.

·        از دیگر فعالیت‌های ایساکو، می‌توان به واردات، صادرات و خرید و فروش انواع خودروهای سواری، وانت، اتوبوس، کامیون و مینی بوس اشاره کرد.

حال یک نرم افزار فروشگاه لوازم یدکی ایساکو را در نظر بگیرید که دارای امکانات و ویژگی‌های زیر است:

·        دارای کلیه قطعات لوازم یدکی سایپا، ایران خودرو و …

·        امکان جستجوی سریع قطعات و کالاها

·        صدور فاکتور فروش با بالاترین سرعت

·        جستجوی سریع براساس نوع خودرو، شماره فنی، شرکت تولیدکننده، بارکد قطعه و …

·        معرفی کاربران متعدد و امکان تعیین سطح دسترسی برای آن‌ها

·        به روزرسانی قیمت‌ها

·        محاسبه و امکان تعیین الباقی پول پرداختی به مشتری

·        محاسبه مالیات بر ارزش افزوده

·        و …

نرم افزار حسابداری لوازم یدکی

مروری بر مشخصات کلی نرم افزار آسان محاسب

در طراحی نرم افزار ارقام سیستم، مبنا بر این است که علاوه بر وجود امکانات لازم، قابلیت‌های منحصر به فردی به منظور تسهیل در مدیریت یک فروشگاه در اختیار افراد قرار بگیرد. همان طور که در بخش‌های ابتدایی هم توضیح دادیم، هر خودرو دارای تعداد زیادی قطعه است. در یک فروشگاهی که لوازم و قطعات یدکی خودرو به فروش می‌رسند، امکان ردیابی هر شماره قطعه یا امکان هر تغییری بین مدل‌های ختلف و … به صورت دستی امکان‌پذیر نیست. برای آن که مدیریت موجودی فروشگاه به راحتی انجام شود، تنها راه حل مؤثر استفاده یک نرم افزار لوازم یدکی است.

نرم افزار ارقام سیستم به همین منظور طراحی و ساخته شده است. مشخصات این نرم افزار و امکاناتی که به منظور مدیریت یک فروشگاه در اختیار افراد قرار می‌دهد، آن را از بسیاری نرم افزارهای دیگر متمایز می‌کند. در این جا قصد داریم مروری بر ویژگی‌ها و امکانات کلی نرم افزار آسان محاسبِ داشته باشیم:

  • استفاده از نرم افزار Stimul soft Report به منظور تهیه گزارشات
  • یکپارچه بودن و جامع و کامل بودن نرم افزار
  • پشتیبانی رایگان از نرم افزار تا 12 ماه پس از فروش و نصب آن
  • امکان نصب و آموزش نرم افزار به صورت رایگان
  • امکان استفاده به صورت سینگل و شبکه بدون داشتن محدودیت تعداد کاربرها
  • قابلیت پشتیبانی به صورت Line On از طریق مودم
  • امکان تعیین سطوح دسترسی کاربران به امکانات نرم افزار توسط مدیر سیستم
  • امکان استفاده از محیط ساده به منظور ثبت سریع و دریافت گزارش از اطلاعات
  • امکان پذیر بودن استفاده از نرم افزار از دورترین راه‌ها

اتصال کامل ایساکو به ارقام سیستم

در بخش قبلی ایساکو را معرفی کردیم و حوزه‌های فعالیتی و امکانات آن را شرح دادیم. با توجه به مطالبی که در بخش‌های پیش خواندید، می‌توان نتیجه گرفت ایساکو نقش بسیار مهمی در حوزه‌ی خرید و فروش لوازم یدکی خودرو دارد. تولیدکنندگان نرم افزار آسان محاسبِ موفق شدند، ایساکو را به طور کامل به این نرم افزار متصل کنند و نرم افزاری منحصر به فرد، با امکانات و ویژگی‌های خاصی را به وجود آورند.

با اتصال ایساکو به این نرم افزار، امکانات بسیار زیادی در اختیار مدیران یک فروشگاه خریدو فروش لوازم یدکی خودرو قرار می‌گیرد و می‌توانند با استفاده از امکانات این نرم افزار حسابداری ، به راحتی تمام امور مربوط به کسب و کار خود را مدیریت کنند. در ادامه در رابطه با این نسخه از نرم افزار اطلاعات بیش‌تری را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

مدیریت کسب و کار با استفاده از نرم افزار آسان محاسبِ ارقام سیستم نسخه ایساکو

طراحی نرم افزار ارقام سیستم نسخه ایساکو به گونه‌ای است که تمامی اطلاعات مورد نیاز را هر 10 ثانیه یک بار دریافت می‌کند. در واقع می‌توان گفت که در هر لحظه به روزترین اطلاعات را در این نرم افزار در اختیار خواهید داشت. به روز بودن اطلاعات، قابلیت‌های بسیار زیادی را برای این نرم افزار به وجود آورده است. به عنوان مثال، می‌توان به کامل و جامع بودن تمامی اسناد اشاره کرد.

اگر در حوزه‌ی خرید لوازم یدکی خودرو و فروش قطعات ایساکو فعالیت می‌کنید، با استفاده از این نسخه از نرم افزار، می‌توانید تمامی گزارشات مورد نیاز را در هر لحظه که بخواهید از سیستم دریافت کنید. همچنین از تمامی سود و زیان‌ها در هر لحظه مطلع خواهید بود.

قابلیت های نرم افزار ارقام سیستم نسخه ایساکو

نرم افزارحسابداری لوازم یدکی ایران خودرو ، آسان محاسب | ارقام سیستم ویژه عاملین ایران خودرو ایساکو با سامانه B2B ایران خودرو (b2b.isaco.ir)

  • تعریف خودکار کلیه قطعات با سریال و مارک

  • بروزرسانی خودکار قیمت قطعات از سایت

  • اضافه کردن قطعات جدید به صورت خودکار

  • ارائه گزارش از لیست تغییر قیمت قطعات

  • خواندن فاکتورهای خرید از سایپا به صورت خودکار

  • همگام با آخرین تغییرات درخواستی شرکت ایران خودرو

  • بروزرسانی آنلاین نرم افزار فروشگاهی لوازم یدکی تنها با یک کلیک

نرم افزار حسابداری لوازم یدکی

مزیت های استفاده از نرم افزار فروشگاه ایساکو

با استفاده از این نرم افزار، هیچ محدودیتی در ساخت فاکتورها نخواهید داشت. شما می‌توانید به راحتی برای تعداد بی‌نهایتی از مشتریان خود، فکتورهای مختلفی را ایجاد کنید. نرم افزار ارقام سیستم نسخه ایساکو برخلاف بسیاری از نرم افزارهای حسابداری که به منظور رائه خدمات، هزینه سالانه دریافت می‌کنند، هیچ هزینه‌ای را از شما دریافت نمی‌کنید و می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ی اضافی از خدمات این نرم افزار بهره‌مند شوید.

همان طور که در بخش قبلی هم اشاره کردیم، می‌توانید با استفاده از این نرم افزار در هر لحظه از قیمت کالای مورد نظرتان مطلع شوید. ایساکو یک برند گسترده است که همیشه در حال عرضه تعداد بالایی از محصولات به بازار است. بنابراین لازم است در هر لحظه از قیمت دقیق این محصولات مطلع باشید.

علاوه بر قیمت لوازم، ممکن است در لحظه نیاز به دانستن اطلاعات و ویژگی‌های یک قطعه داشته باشید، اما در مورد کارکرد دقیق آن اطلاعی نداشته باشید. با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید به تمامی توضیحات لازم دسترسی داشته باشید. در صورتی که محصولات جدیدی به فروشگاه لوازم یدکی شما اضافه شود، تمامی اطلاعات به صورت خودکار وارد سیستم خواهد شد. خودتان نیز می‌توانید توضیحات مورد نیاز را وارد سیستم کنید.

کلام پایانی

نرم افزار آسان محاسبِ نسخه ارقام سیستم نسخه ایساکو به منظور بهبود مدیریت و جلوگیری از مشکلات مربوط به خرید و فروش قطعات طراحی و تولید شده است. اگر در حوزه‌ی کسب و کاری خود با برند ایساکو در ارتباط هستید و خرید و فروش قطعات این برند را در فروشگاه خود دارید، می‌توانید با استفاده از این نرم افزار، به راحتی در مسیر بهبود مدیریت کسب و کار خود قدم بردارید.

این نرم افزار با به روزرسانی اطلاعات در هر لحظه، می‌تواند قیمت و توضیحات مربوط به کالا در همان روز را در اختیارتان قرار دهد. بنابراین استفاده از تمامی اسناد مورد نیاز به طورکامل و به روز نیز امکان پذیر خواهد بود.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *