مدیریت سریع فروش اقساطی کالا

اخبار آسان محاسب

در نرم افزار فروش اقساطی کالا یک سری بخش‌های جدید در نظر گرفته شده تا صاحبان کسب و کار بتوانند مدیریت بهتری بر روی اقساط مشتریان خود داشته باشند. در این نرم افزار بخش‌های مربوط به بانک و حساب، حسابداری صندوق، انواع پرداخت ها، تعداد اقساط و بخش خرید و فروش به روز رسانی شده است تا صاحبان کسب و کار بتوانند از این بخش ها برای مدیریت بهتر کسب و کار خود استفاده کنند. در این مقاله به بررسی هر یک از بخش های گفته شده می پردازیم.

بخش های اصلی نرم افزار فروش اقساطی کالا

بخش بانک و حساب بانکی یکی از بخش‌های مهم در نرم افزار فروش اقساطی کالا محسوب می‌شوند. در این بخش شما به عنوان صاحب کسب و کار یک حساب بانکی ایجاد می کنید، شماره آن را در اختیار مشتریان خود قرار می دهید. دقت کنید که یک حساب بانکی به عنوان حساب اصلی و یک حساب نیز به عنوان حساب های زیرمجموعه در نظر گرفته می شود. تراکنش های اصلی بر روی حساب اصلی شما در نظر گرفته می‌شود به این ترتیب حسابداری و امور مالی به شکل بهتری صورت گرفته و مدیریت مناسب تری بر روی حساب مشتریان در نظر گرفته می‌شود.

بخش صندوق یکی از بخش های مهم نرم افزار فروش اقساطی کالا محسوب می‌شود، در این بخش از گزارش های کامل و جامع خرید و فروش به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می‌گیرد. بخش صندوق از دسته بخش‌هایی است که به صورت لحظه‌ای به روز رسانی می شود این رویکرد سبب می‌شود تا حسابرسی محصولات فروشگاه شما به بهترین نحو صورت بگیرد و در صورت مغایرت دخل و خرج شما شرایط خوبی فراهم می شود، تا بتوانید از اطلاعات این بخش استفاده کنید.

بخش کاربران از دیگر بخش های نرم افزار فروش اقساطی کالای ارقام سیستم محسوب می شود، در این بخش برای هر مشتری یک صفحه مجزا در نظر شده و تمامی خریدهای او به همراه تعداد اقساط، نوع اقساط، روش پرداخت و دفعات پرداخت در این بخش ثبت می شود. تراکنش‌های خرید مشتریان نیز به صورت روزانه و ماهانه در این بخش به ثبت می‌رسد. این بخش کمک می‌کند تا با یک سرچ ساده بتوانیم به مشخصات مشتریان خود و همینطور میزان تراکنش ها دسترسی داشته باشید. برای آسان تر شدن کاربری نرم افزار، برای مشتری آیدی و یا شناسه در نظر گرفته می شود. شما به عنوان صاحب کسب و کار میتوانید با جستجوی آی دی مورد نظر به مشخصات مشتری خود دست یابید. دقت کنید که هر یک از تراکنش ها در این راستا اثربخشی خاص خود را دارد و به شما کمک می کند تا نتیجه بهتری از کارکرد نرم افزار کسب نمایید.

بخش خرید و فروش در نرم افزار فروش اقساطی کالا

یکی از بخش‌های مهمی که در نرم افزار فروش اقساطی کالای ارقام سیستم در نظر گرفته شده، بخش خرید و فروش است. در این بخش کلیه خرید و فروش های انجام شده توسط شما به شکل کاملاً دقیق ثبت می‌شود و از سوی دیگر فاکتورها به صورت جزئی و کلی با دسته بندی مشخص و بر اساس تاریخ در این بخش قرار می گیرد.

 شرایطی در نظر گرفته ایم تا کسانی که خرید عمده می‌کنند بخش مخصوص به خود را داشته باشند. خوشبختانه رکوردهایی در قسمت خرید و فروش برای خریدهای عمده در نظر گرفته شده تا حسابداری آنها به ساده ترین شکل ممکن صورت بگیرد. این بخش در نرم افزار فروش اقساطی کالا اهمیت زیادی دارد. در این بخش کلیه خریدهای صورت گرفته اعم از برگشت از خرید برگشت از فروش ثبت فاکتور قدیمی، ثبت فاکتور جدید و غیره به صورت کاملاً دقیق وجود داشته و به صاحبان کسب و کار ارائه می‌شود تا مدیریت بهتری روی محصولات خود داشته باشند.

بخش خزانه داری در نرم افزار فروش اقساطی کالا

یکی دیگر از بخش های مهمی که در نرم افزار فروش اقساطی کالا مورد استفاده قرار گرفته است بخش خزانه‌داری است. این بخش هر آنچه که مربوط به چک باشد به طور کاملاً دقیق دسته‌بندی شده است از یاد نبرید که در بخش خزانه داری در نرم افزار فروش اقساطی کالا می توانید شرایطی فراهم سازید تا از لیست چکهای دریافتی، چک های واریزی و همینطور تمامی پرداختهای صورت گرفته از مشتریان اطلاعات کافی داشته باشید. بخش خزانه داری در نرم افزار فروش اقساطی کالا ارتباط مستقیم با بخش حسابداری داشته و کمک می کند تا مدیریت بخش حسابداری آسانتر شود.

بخش گزارشات در نرم افزار فروش اقساطی کالا

در هر مجموعه کوچکی یا بزرگی نیاز به ارائه یک سری گزارشات خواهد بود. بنابراین در نرم افزار فروش اقساطی کالای ارقام سیستم بخشی برای بررسی گزارشات در نظر گرفته شده است، این بخش از مدیریت سیستم کمک می کند تا بتوانید در زمان کوتاه اطلاعات جامع در مورد سطح خرید و فروش محصولات خود داشته باشید. در این بخش گزارشات مربوط به خرید و فروشف اقساط پرداخت شده، اقساط باقیمانده، چک های پرداخت شده و چک های برگشت خورده به طور دقیق نمایش داده می شود. گزارشات در قالب تحلیلی و نموداری برحسب نیاز صاحبان کسب و کار دسته بندی می شود. خوشبختانه این بخش به صورت کاملا ساده طراحی شده تا افراد مختلف بتوانند اطلاعات بهتری از آن داشته باشند.

گزارش کالا، گزارش فاکتورها، گزارش مربوط به محصولات جدید و همینطور گزارشات مربوط به آنچه که در انبار باقی مانده است در این بخش از نرم‌افزار به صورت کاملاً دقیق اعلام شده است. صاحبان کسب و کار می‌توانند به گزارشات مربوط در این بخش به صورت کاملاً حرفه‌ای دسترسی پیدا کنند و خوشبختانه نرم افزار فروش اقساط کالا شرایطی فراهم کرده است تا گزارشات به صورت کاملاً دقیق و حرفه ای در اختیار صاحبان کسب و کار قرار بگیرد و از سوی دیگر شرایطی فراهم شده تا گزارشات به صورت نمودار نیز عرضه شود. این موضوع سبب می‌شود تا توجیه اقتصادی برای فروشگاه به صورت کاملاً حرفه ای مشخص شود دقت داشته باشید که تحلیل گزارشات نیز در بخش مربوطه صورت می گیرد.

در این بخش گزارش مشتریان، سطح بدهکاری و بستانکاری و همینطور مواردی که در خصوص پرداخت کارت به کارت اقساط از سوی مشتریان وجود دارد، به صورت دقیق و منظم ارائه می‌شود. این بخش از گزارش فروش اقساط کالا کمک می کند تا صاحبان کسب و کار بتوانند برنامه ریزی بهتری برای آینده شغلی خود داشته باشند.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *