راهکار ویژه داروخانه‌های زنجیره‌ای چیست؟ – معرفی نرم افزار حسابداری داروخانه‌های زنجیره‌ای

نرم افزار حسابداری آسان محاسب

راهکار ویژه داروخانه‌های زنجیره‌ای این است که شما از نرم افزار حسابداری ویژه داروخانه‌ها استفاده کنید. خوشبختانه، تیم ارقام سیستم، بهترین نرم افزار را جهت انجام امور حسابداری داروخانه را ایجاد کردند و از این جهت، شما قادر خواهید بود تا تمام امور مربوط به حسابداری داروخانه را انجام دهید.

اگر نمی‌خواهید زمان زیادی را صرف حسابداری کنید، می‌توانید یک مشاور مالیاتی استخدام کنید یا از راه حل‌های هوشمند مانند راهکار ویژه داروخانه‌های زنجیره‌ای استفاده کنید.

برخی از داروخانه‌ها هستند که هیچ گونه نرم افزار حسابداری ندارند و صرفا در دفتر یادداشت می‌کنند یا اینکه صرفا به تراکنش اکتفا می‌کنند.

با استفاده از راهکار ویژه داروخانه‌های زنجیره‌ای، شما قادر خواهید بود تا اقدام به:

· صدور فاکتور معتبر برای مشتریان کنید.

· از موجودی دقیق انبار مطلع شوید.

· آمار دقیق خرید و فروش داروها را داشته باشید.

· برای هر یک از کارمندان خود، حساب کاربری جداگانه تعریف کنید و در نهایت محاسبه کنید که کدام یک از کارمندان در فروش داروها بهتر عمل کردند.

· اطلاعات کامل تامین کنندگان داروها را در سیستم ثبت کنید. با این کار، دیگر نیازی نیست تا در دفتر شماره تلفن، به دنبال اطلاعات تامین کنندگان باشید.

· می توانید مشخص کنید که کدام یک از تامین کنندگان در ماه قبل، بهترین نرخ را داشتند و از آن شرکت / شخص، دارو تهیه کنید.

نرم افزار حسابداری داروخانه

چطور می‌توان در داروخانه سرعت فروش دارو را برای مشتریان افزایش داد؟

شما به عنوان صاحب داروخانه، باید این مسئله را بهینه کنید و با وجود راهکار ویژه داروخانه‌های زنجیره‌ای، اقدام به بررسی بهتر فروش محصولات خود کنید.

اگر شغل خود را به عنوان یک کارآفرین جدی بگیرید، پس هیچ دلیلی برای عدم استفاده از نرم افزار حسابداری حرفه ای وجود ندارد. مزایای استفاده از نرم افزار حسابداری بسیار زیاد است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

نرم افزار حسابداری به شما کمک می‌کند تا مقدار زیادی در زمان صرفه جویی کنید و فرآیندهای زیر را خودکار یا ساده کنید:

·        صورت حساب‌ها را بنویسید

·        مدیریت سفارشات مشتری

·        حقوق و دستمزد

·        حساب کردن مالیات به طور خودکار

·        کاغذبازی کمتر

·        صدور فاکتور معتبر برای مشتریان

در مورد موجودی‌ها در داروخانه اطلاع دارید؟ به چه میزان دارو امروز فروش رفته است؟ چه مقدار سود داشتید؟ آیا اطلاعاتی در رابطه با این آمارها دارید؟ با استفاده از راهکار ویژه داروخانه‌های زنجیره‌ای، شما قادر خواهید بود تا آمار دقیق خرید و فروش داروها در داروخانه را داشته باشید.

همچنین با استفاده از نرم افزار حسابداری – راهکار ویژه داروخانه‌های زنجیره‌ای، قادر خواهید بود تا موجودی هر دارو را چک کنید.

از این جهت، با بررسی موجودی اقلام، شما می‌توانید جلوی به سرقت رفتن داروها و محصولات آرایشی بهداشتی بگیرید.

انجام امور حسابداری داروخانه به چه صورت است؟

مسئله حسابداری می‌تواند بسیار پیچیده باشد. هرچه داروخانه شما بزرگتر باشد، باید بیشتر به آن توجه کنید. اگر شما یک شرکت کلان دارید، مطمئنا باید یک حسابدار را استخدام کنید تا همه چیز به طور دقیق پیش برود. به طور کلی، برای اینکه بتوانید تمام کارها را با دقت تمام انجام دهید، شما نیاز به یک راهکار ویژه داروخانه‌های زنجیره‌ای دارید.

راهکار ویژه داروخانه‌های زنجیره‌ای چیست؟

نرم افزار حسابداری حرفه ای به عنوان راهکار ویژه داروخانه‌های زنجیره‌ای، نه تنها در حسابداری، بلکه در تطبیق اقلام موجود، جمع آوری و برنامه ریزی نقدینگی به شما کمک می‌کند. گزارش‌هایی مانند حساب درآمد و هزینه‌های انجام شده، صورت‌های مالی سالانه و ترازنامه، و اظهارنامه مالیاتی برای اداره مالیات ایجاد می‌کند و همیشه شما را آماده دریافت اطلاعات می‌کند.

بسته به اندازه شرکت شما، الزامات نرم افزار معمولا عملکرد یک حسابداری متفاوت است. یک صاحب کسب و کار کوچک فقط به کارکردهای اساسی مانند نوشتن فاکتورها و و… نیاز دارد. با این حال، اگر کارمند دارید، باید لیست حقوق و دستمزد و همچنین حسابداری مالی یکپارچه باشد.

نرم افزار حسابداری مخصوص داروخانه‌های زنجیره‌ای

تولیدکنندگان نرم‌افزار حسابداری شرکت ارقام سیستم، دقیقا می‌دانند که کارآفرینان چه الزاماتی از یک برنامه حسابداری دارند و به چه کارکردهایی نیاز دارند. در عین حال، می‌توانید برای به روز بودن در زمینه حسابداری، به نرم افزار توسعه داده شده توسط شرکت ارقام سیستم اعتماد کنید.

با نرم افزار حسابداری به عنوان راهکار ویژه داروخانه‌های زنجیره‌ای، قادر خواهید بود تا به راحتی کارهای زیر را انجام دهید:

·        ایجاد صورت حساب حرفه ای برای مشتریان؛

·        ایجاد یادداشت در رابطه با محصولات و کالاهایی که در فروشگاه موجود است؛

·        ایجاد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده به صورت خودکار؛

·        گزارش گیری کامل به صورت فصلی از آمار فروش اجناس در فروشگاه

·        تجزیه و تحلیل ماهیانه کسب و کار

·        تعیین سود به صورت هفتگی / ماهانه / فصلی و سالانه

با استفاده از نرم افزار حسابداری، شما قادر خواهید بود تا چند کاربر مجزا تعریف کنید و از این جهت مشخص کنید که نحوه فروش هر یک از کاربران به چه میزان است. نرم افزار حسابداری، مدیریت دارایی، تراکنش‌های تجاری و… را برای شما جمع آوری می‌کند تا در صورت نیاز آن را با دقت بالا به صورت دستی بررسی کنید.

با استفاده از نرم افزار حسابداری، ترازنامه، اظهارنامه با حسابداری خود، مالیات بر فروش و برنامه مالیات تجارت را ایجاد کنید و بنابراین، در صورت نیاز آن را به اداره مالیات ارائه دهید.

نرم افزار حسابداری ارقام سیستم، تمامی عملکردهای مورد نیاز را در اختیار شما قرار می‌دهد، تا بتوانید روند امور حسابداری را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

خلاصه

به طور کلی، اگر قصد داشته باشید تا یک داروخانه را در ایران راه اندازی کنید و یا اینکه به دنبال راهکار ویژه داروخانه‌های زنجیره‌ای هستید، به شما پیشنهاد می‌شود تا حتما از نرم افزار حسابداری ارقام سیستم استفاده کنید.

شما با استفاده از نرم افزار آسان محاسبِ حسابداری ارقام سیستم برای داروخانه خود، قادر خواهید بود تا موجودی داروها و محصولات آرایشی و بهداشتی را با دقت تمام بررسی کنید و همچنین میزان فروش محصولات داروخانه را کنترل کنید.

با استفاده از راهکار ویژه داروخانه‌های زنجیره‌ای، قادر خواهید بود تا برنامه ریزی‌های دقیق را برای داروخانه خود داشته باشید و از این جهت، درآمد خود را در کمترین زمان ممکن افزایش دهید.

شرکت ارقام سیستم، یکی از بهترین تولید کنندگان نرم افزار حسابداری در ایران است که می‌توانید عمده نیازهای حسابداری شما را برطرف کند. برای کسب اطلاع بیشتر، با کارشناسان شرکت ارقام سیستم تماس بگیرید.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *