نرم افزار عاملیت ایران خودرو چیست؟

ایران خودرو - ایساکو

نرم افزار عاملیت ایران خودرو چیست؟

در فروشگاه لوازم یدکی که تمام امور به صورت دستی انجام می‌شود، احتمال خطا در ثبت اسناد، محاسبات و … وجود دارد. در صورتی که فرد متوجه این موضوعات نشود، ممکن است ضرر و زیان‌های جبران ناپذیری را تجربه کند. اگر صاحب یک فروشگاه لوازم یدکی هستید، مطمئناً متوجه این موضوع شده‌اید که دسته‌بندی و ثبت کالاهایی که در فروشگاه وجود دارند تا چه اندازه سخت و زمان‌بر است. دلیل آن هم بالا بودن تعداد لوازم یدکی است. بنابراین منطقی است که انجام امور به صورت دستی در فروشگاه را کنار بگذارید و به فکر یک راه بهتر باشید.

در این مقاله قصد داریم در رابطه با فروشگاه‌هایی صحبت کنیم که عاملیت ایران خودرو را دارند. همان طور که می‌دانید ایران خودرو یکی از بزرگترین شرکت‌های خودروسازی در ایران است و تاکنون تعداد بالایی از خودرو را به بازار عرضه کرده است. حال تصور کنید که چه تعداد لوازم یدکی برای هر کدام از این خودروها ساخته شده است. در فروشگاهی که عاملیت ایران خودرو را دارد، تعداد بالایی از کالا با مدل‌ها و سال ساخت‌های متفاوت وجود دارد. تمامی این کالاها باید ثبت شده و امور حسابداری مربوط به آن‌ها نیز به صورت دقیق انجام شود.

نرم افزار عاملیت ایران خودرو آسان محاسبِ ارقام سیستم به منظور استفاده در فروشگاه‌های عاملیت ایران خودرو ساخته شده است. نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی کارها اعم از ثبت اسناد، ثبت کالاها و … به صورت خودکار انجام می‌شود. نرم افزار آسان محاسب به سایت اصلی ایران خودرو متصل است و از این جهت بسیاری از کارها در کمترین زمان ممکن و با بالاترین سرعت به صورت خودکار قابل انجام است. در ادامه در رابطه با این نرم افزار و ویژگی‌های آن صحبت خواهیم کرد.

با استفاده از نرم افزار عاملیت ایران خودرو، در هر لحظه از موجودی انبار و قیمت قطعات مطلع باشید

همان طور که در بخش‌های قبلی هم اشاره کردیم، توضیح دادیم که مدیریت یک فروشگاه لوازم یدکی کار سخت و زمان‌بری است. حال فرض کنید که بخواهید موجوی انبار، فاکتورها، اسناد و …. را با استفاده از نیروی انسانی انجام دهید. واضح است که انجام این کارها به صورت دستی بسیار زمان‌بر است و احتمال خطای انسانی هم در چنین مواردی بسیار زیاد است. نرم افزار عاملیت ایران خودرو آسان محاسب می‌تواند یک جایگزین بسیار مناسب برای نیروی انسانی باشد. دیگر نیازی نیست ساعت‌ها فردی برای ثبت حساب‌ها و موجودی‌ها وقت بگذارد. با استفاده از این نرم افزار نه تنها احتمال خطا کم‌تر می‌شود، بلکه در هزینه‌ها و زمان نیز صرفه‌جویی خواهد شد.

بنابراین اگر به فکر مدیریت بهتر فروشگاه لوازم یدکی خود هستید، می‌توانید از این نرم افزار استفاده کنید. در این نرم افزار می‌توانید نظارت کاملی بر روی موجودی انبار داشته باشید، از قیمت به روز آن‌ها مطلع باشید، سود و زیان ماهیانه خود را مشخص کنید و در نهایت به رشد کسب و کار خود کمک کنید.

مزایای استفاده از نرم افزار عاملیت ایران خودرو

مزیت اول

با استفاده از این نرم افزار، از مزیت‌های بسیار زیادی برخوردار خواهید شد. زمانی که از این نرم افزار استفاده کنید، دیگر نیازی به حساب و کتاب‌های دفتری نخواهید داشت. دیگر لازم نیست نگران سرقت اسناد، آتش سوزی و یا هر اتفاق دیگری باشد که می‌تواند حساب و کتاب‌هایتان را به طور کلی نابود کند. یکی از بهترین مزیت‌های استفاده از این نرم افزار، امنیت بالای آن است. اطلاعاتی که در این نرم افزار ثبت می‌شود، کاملاً امن و به دور از دسترس دیگران خواهد بود.

در بسیاری از مواقع نیاز است که به حساب‌های خود رسیدگی کنید. مشخصاً پیدا کردن یک حساب بین صدها حساب و کتاب دفتری، زمان بر است. سیستم نرم افزار، حساب نقدی، حساب بدهی و طلب یا همان حساب قرضی را مشخص می‌کند. شما با استفاده از این نرم افزار، می‌توانید متوجه شوید که دقیقاً چه زمانی مشتری مورد نظرتان برای خرید اقدام کرده و می‌توانید با استفاده از نرم افزار به راحتی به حساب خود رسیدگی کنید و ثبت اسناد و فاکتورها را زیر نظر داشته باشید.

به عنوان مثال در صورتی که فردی در هنگام خرید هزینه‌ی کافی را به دنبال نداشته باشید، به جای ثبت دستی، در نرم افزار اسم مشتری را ثبت می‌کنید و در ادامه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهید. با استفاده از سیستم بدهکار و طلبکار در نرم افزار، دیگر نیازی نیست نگران حساب‌های خود باشید، تعیین سود و زیان ماهیانه، اطلاع از موجودی انبار و … به راحتی با استفاده از این سیستم امکان ‌پذیر است.

مزیت دوم

نرم افزار عاملیت ایران خودرو به صورت اختصاصی برای شرکت ایران خودرو طراحی شده است. دانستید که این نرم افزار به سایت اصلی ایران خودرو متصل است. هر گونه تغییری که در سایت اصلی اعمال شود، به صورت اتوماتیک در سیستم شما هم انجام خواهد شد. در واقع در صورت تغییر قیمت یک قطعه در سایت اصلی، در نرم افزار نیز تغییر قیمت اعمال می‌شود. در نتیجه از به روزترین قیمت‌ها مطلع خواهید بود. زمانی که قطعات را با آخرین قیمت به فروش برسانید، می‌توانید از ضررهای احتمالی به راحتی جلوگیری کنید.

مزیت سوم

فرض کنید مشتری وارد فروشگاه شما می‌شود و در مورد قطعه‌ای از شرکت ایران خودرو سؤالاتی دارد. از دیگر امکانات نرم افزار به غیر از ثبت اسناد و فاکتورها، می‌توان به ثبت اطلاعات قطعات به صورت خودکار در نرم افزار اشاره کرد. بنابراین می‌توانید به راحتی و در کسری از ثانیه، اطلاعات دقیقی از یک محصول را در اختیار مشتری قرار دهید. مطمئناً این کار نظر مشتری را جلب می‌کند و منجر به خرید و به طور کلی افزایش درآمد شما می‌شود.

قطعات ایران خودرو به صورت اتوماتیک در سیستم ثبت می‌شوند، البته شما می‌توانید بسته به موجودی انبار، قطعات اضافی را از سیستم حذف کنید. به عنوان مثال اگر لنت خودرویی را موجود ندارید، نیازی نیست اطلاعات آن را در سیستم داشته باشید. علاوه بر این موضوع ممکن است قطعات خارجی را در فروشگاه داشته باشید. نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده است که امکان ثبت کالا به صورت دستی نیز در آن وجود دارد. اما دقت داشته باشید که قیمت‌های این قطعات و اطلاعات دقیقی در مورد آن‌ها در سیستم ثبت نمی‌شود و لازم است برای داشتن اطلاعاتی کامل و دقیق از اطرافیان خود پرس و جو کنید.

فروشگاه ایساکو

مزیت چهارم

نرم افزار گزارش دقیقی از سود و زیان را در اختیارتان قرار می دهد. می‌توانید در هر زمان که بخواهید گزارش دقیقی از فروش قطعات و حساب و کتاب‌ها را بدست آورید و با مقایسه‌ی آن‌ها متوجه سود و زیان ماهیانه خود بشوید. این کار در دراز مدت به مدیریت هر چه بهتر فروشگاه کمک خواهد کرد.

مزیت پنجم

از دیگر مزیت‌های نرم افزار عاملیت ایران خودرو، می‌توان به عملیات انبارگردانی اشاره کرد. انجام این کار معمولاً به زمان‌های طولانی نیاز دارد، اما با استفاده از نرم افزار نه تنها در کمترین زمان ممکن قابل انجام است، بلکه تمام کارها دقیق و حساب شده انجام می‌شوند. دسته بندی کالاها با نرم افزار آسان محاسب، می‌تواند در جهت مدیریت هر چه بهتر فروشگاه به شما کمک کند.

ویژگی های نرم افزار عاملیت ایران خودرو

·   نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی قطعات ایران خودرو به همراه کد تدارکاتی در سیستم به صورت اتوماتیک تعریف می‌شوند.

·   همان طور که گفتیم سیستم به سایت اصلی ایران خودرو متصل است. در هر لحظه امکان به روزرسانی قیمت به صورت خودکار تنها با یک کلیک در نرم افزار، امکان پذیر است.

·   علاوه بر به روزرسانی قیمت‌ها، در صورت اضافه شدن قطعه‌ای جدید، نرم افزار نیز به صورت اتوماتیک قطعه را در سیستم اضافه می‌کند.

·   به منظور مدیریت بهتر فروشگاه و اطلاع از موجودی انبار و غیره، نرم افزار در صورت تغییر قیمت قطعات، لیستی دقیق از تغیرات را به صورت گزارش در اختیارتان قرار می‌دهد.

·   به صورت روزانه، امکان ثبت اسناد و فاکتورها و مشاهده‌ی تمامی فاکتورهای خرید از سایت در نرم افزار وجود دارد.

·   نرم افزار براساس آخرین تغییرات درخواستی از طرف شرکت خودروسازی ایران خودرو، به روز می‌شود. بنابراین همیشه سیستمی آپدیت شده و همگام با آخرین تغییرات را در اختیار خواهید داشت.

·   همان طور که گفتیم تمامی کارها به صورت خودکار قابل انجام است. در کمترین زمان ممکن، بدون صرف هزینه، با کمترین احتمالات خطا، تنها با یک کلیک می‌توانید سیستم را به روز کنید و از امکانات و خدمات بی‌شمار آن بهره‌مند شوید.

نرم افزار حسابداری خودرو

امکانات و خدمات نرم افزار عاملیت ایران خودرو

نرم افزار آسان محاسب دارای سیستمی است که می‌تواند به سایت اصلی ایران خودرو متصل شوید. زمانی که وارد محیط نرم افزار شوید، گزینه‌ای به نام ایساکو را مشاهده می‌کنید. با کلیک بر روی این گزینه، می‌توانید عاملیت ایران خودرو را انتخاب کنید. با استفاده از این گزینه، همه‌ی اطلاعات در نرم افزار براساس آخرین تغییرات در سایت اصلی ایران خودرو به روز می‌شوند.

به طور کلی نرم افزار عاملیت ایران خودرو امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

·        با اتصال سیستم به ایساکو، کالاها به صورت خودکار وارد نرم افزار می‌شوند.

·        علاوه بر کالاها، ثبت اطلاعات اشخاص نیز به صورت خودکار و در کمترین زمان انجام می‌شود.

·        ثبت و دریافت فاکتور خرید،فروش به صورت آنلاین از دیگر امکانات نرم افزار عاملیت ایران خودرو است که در سرعت بخشیدن به بسیاری از امور کمک کننده است.

·        ثبت برگشت از خرید، فروش، برگشت از فروش از دیگر خدمات این نرم افزار است.

·        به روزرسانی قیمت تمامی قطعات براساس موجودی انبار فروشگاه از امکاناتی است که نرم افزار در اختیارتان قرار می‌دهد. لازم است تأکید کنیم که تمامی این کارها به صورت اتوماتیک و تنها با یک کلیک انجام پذیر است.

لوازم یدکی

نرم افزار عاملیت ایران خودرو، نرم افزاری جامع و کامل

فروشگاه‌هایی که عاملیت‌های ایساکو را دارند، موظف‌اند طبق درخواست شرکت ایران خودرو عمل کنند. لازم است فروشگاه‌های عاملیت ایساکو، فاکتور خرید، فاکتور فروش و برگشتی را در سایت ثبت کنند. ثبت اشخاص و ثبت اسناد نیز باید در سایت انجام شود. دقت داشته باشید که سیستم، سیستم حسابداری نیست. به عنوان مثال، تنها در فاکتور خرید مشتری، کالاهای خریداری شده مشخص است.

در طراحی نرم افزار آسان محاسبِ ارقام سیستم عاملیت ایران خودرو، تمامی گردش‌ها اعم از اشخاص، کالاها، فاکتور خرید، فاکتور فروش، برگشتی و بارنامه‌ها به صورت اتوماتیک در نرم افزار ثبت می‌شوند. تمامی این امور به صورت خودکار قابل انجام است، اما دقت داشته باشید که امکان ثبت، تغییرات و … به صورت دستی نیز وجود دارد.

در واقع شما می‌توانید علاوه بر ایساکو، هر نوع فاکتور متفرقه‌ی دیگری را هم در سیستم ثبت کنید. درست است که سیستم اطلاعات ایساکو را به صورت خودکار دریافت و ثبت می‌کند، اما به راحتی امکان ثبت فاکتورهای متفرقه نیز وجود دارد. بنابراین فروشگاهی که عاملیت ایران خودرو را دارد، می‌تواند قطعات دیگری را نیز به فروش برساند و ثبت این قطعات را در سیستم به صورت دستی انجام دهد. امکان استفاده از نرم افزار به صورت اتوماتیک و دستی وجود دارد. بنابراین واضح است که نرم افزار آسان محاسب، یک نرم افزار جامع و کامل است.

» کلام آخر

دیگر زمان آن است که حساب و کتاب‌های دفتری خود را کنار بگذارید و دیگر نگران ضررهای ناشی از اشتباهات محاسباتی نباشید. با استفاده از نرم افزار، در هر لحظه می‌توانید گزارشات دقیقی از موجودی انبار، حساب‌های ماهیانه و … در اختیار داشته باشید. در نتیجه با وجود نرم افزار عاملیت ایران خودرو، می‌توانید فروشگاه خود را به راحتی مدیریت کنید و گامی اثربخش در جهت رشد و بهتر شدن کسب و کارتان بردارید.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار حسابداری فروشگاه لوازم یدکی می توانید به وبسایت https://asanmohaseb.com مراجعه و نیز با کارشناسان گروه نرم افزاری آسان محاسب (ارقام سیستم) تماس حاصل نمایید.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *