نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، ایده‌ای برای تسریع امور در حوزه‌های مختلف شغلی

در گذشته وارد کردن اطلاعات مربوط به میزان خرید و یا فروش محصولات در فروشگاه اینترنتی و همچنین میزان موجودی انبار در سیستم حسابداری به صورت دستی انجام می‌گرفت که هم زمانبر بود و هم امکان اشتباه وارد کردن اطلاعات از سوی کاربر در سیستم حسابداری وجود داشت. با گذشت زمان با متصل کردن نرم افزار حسابداری به فروشگاه اینترنتی، این مشکل برطرف شد. در این مقاله به نقد و بررسی نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم.

نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، ایده‌ای برای تسریع امور در حوزه‌های مختلف شغلی

در گذشته وارد کردن اطلاعات مربوط به میزان خرید و یا فروش محصولات در فروشگاه اینترنتی و همچنین میزان موجودی انبار در سیستم حسابداری به صورت دستی انجام می‌گرفت که هم زمانبر بود و هم امکان اشتباه وارد کردن اطلاعات از سوی کاربر در سیستم حسابداری که منجر به بروز خطا می‌شد، وجود داشت. با گذشت زمان با متصل کردن نرم افزار حسابداری به فروشگاه اینترنتی، این مشکل برطرف شده و همه اطلاعات مربوط به حسابداری به شکل خودکار از فروشگاه اینترنتی وارد نرم افزار حسابداری شده و در نتیجه هم در مدت زمان کمتری کار انجام می‌شود و هم دقت کار بالا تر می‌رود. در این مقاله به نقد و بررسی نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم.

نقد و بررسی نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی

این روش علی‌رغم مزایای بسیاری که دارد همچون صرفه جویی در زمان و به عبارت دیگر افزایش سرعت در انجام امور، افزایش دقت و به حداقل رساندن میزان خطا در حسابداری، کاهش همزمان لیست موجودی انبار به هنگام انجام خرید اینترنتی توسط مشتریان؛ مدیریت بهتر و بسیار ساده تر و…؛ دارای معایبی نیز هست که در ذیل به اختصار به آن می‌پردازیم:

 

نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی،

 

اولین مشکل نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی آن است که به منظور همگام سازی نرم‌افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی؛ باید همیشه به اینترنت متصل باشیم که در مواجهه با این مسئله هم با هزینه زیادی روبرو هستیم و هم امکان اتصال همیشگی اینترنت با توجه به وضعیت اینترنت کشور ما که دائما در حال قطع و وصل شدن است میسر نیست. گذشته از آن، ممکن است در مواقعی از روز با قطعی برق و در نتیجه قطع شدن اینترنت روبرو شویم که در این صورت کل حساب و کتاب مجموعه شغلی به هم می‌ریزد. بنابراین، امروزه از فروشگاه‌های اینترنتی تحت وب که خودشان نرم افزار حسابداری دارند استفاده می‌شود و در واقع در این مدل از نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، دیگر مشکلی در رابطه با صرف هزینه زیاد و نگرانی بابت قطع برق و اینترنت وجود ندارد. مسئله دیگر در هنگام استفاده از نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی این است که کاربر برای مدیریت بهتر و جامع‌تر مجموعه خود می‌بایست از نرم‌افزاری استفاده کند که علاوه بر حسابداری خود فروشگاه و حسابداری انبار، مدیریت کارکنان، امکانات اتومات مانند مقایسه میزان فروش و یا کیفیت اجناس فروشگاه اینترنتی خود با سایر رقبا و در نتیجه فراهم آوردن امکان برای پیشرفت و توسعه بیشتر فعالیت را نیز در خود جای داده باشد.

نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی

 

بنابراین کاربر باید در هنگام خرید نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، این موارد را مد نظر داشته باشد و در واقع این نرم افزار می‌بایست دارای خصوصیات زیر از جمله: قابلیت اتصال سیستم فروش وب‌سایت کاربر( API ) به سرویس حسابداری؛ تهیه گزارش‌های جامع و کامل از اطلاعات مالی سیستم، پشتیبانی کامل و حرفه‌ای هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ حسابداری به منظور افزایش سطح کیفی کار، ثبت و صدور آنلاین فاکتورهای اجناس خریداری شده و فاکتورهای اجناس فروخته شده، امکان نظر سنجی و تبادل نظر در سایت، امکان مدیریت مالی و حسابداری کارکنان مجموعه و پرداخت آنلاین حقوق و… باشد. متقاضیان خرید نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی می‌توانند با مراجعه به سایت WWW. ASANMOHASEB.COM  و مشاوره با مشاوران مجرب این مجموعه که به صورت رایگان نیز هست، به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بپردازند.

 

 

 

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *