سادگی و سرعت در انجام کارها با اتصال نرم‌افزار حسابداری به ووکامرس

از آنجا که در گذشته  وارد کردن اطلاعات مربوط به حسابداری فروشگاه های آنلاین به صورت دستی انجام می‌گرفت و در نتیجه امکان بروز خطا زیاد بود، کاربران را با مشکل مواجه می‌کرد؛ اما با گذشت زمان و ورود ووکامرس به بازار کم کم این مشکلات برطرف شدند. در این مقاله به بحث و بررسی کاربردها و نحوه اتصال نرم‌افزار حسابداری به ووکامرس می‌پردازیم.

سادگی و سرعت در انجام کارها با اتصال نرم‌افزار حسابداری به ووکامرس

با پیشرفت علم و تکنولوژی و افزایش مشغله‌های فکری و کاری مردم، ارائه خدمات به صورت آنلاین گسترش زیادی پیدا کرده است. در واقع با استفاده از فروشگاه‌های آنلاین هم در زمان و هم در هزینه صرفه جویی می‌شود و به همین دلیل این فروشگاه‌ها با استقبال چشمگیری از سوی مردم مواجه شدند. در اوایل کار، علی‌رغم اینکه این خدمت، کمک بزرگی را به مردم می‌کرد اما مدیران مشاغل مختلف را برای حسابداری مجموعه و همچنین کنترل موجودی کالای انبار و کنترل لحظه ای قیمت دچار مشکل کرده بود. چرا که کاربران می‌بایست به صورت دستی اطلاعات را وارد کنند که هم زمانبر بود و هم امکان ایجاد خطا در آن بسیار زیاد بود، علاوه بر این به دلیل مواردی همچون قطع برق، قطع اینترنت و…، امکان کنترل همیشگی قیمت و موجودی کالا در انبار میسر نبود، با گذشت زمان و ورود ووکامرس به بازار کم کم این مشکلات برطرف شدند. در این مقاله به بحث و بررسی کاربردها و نحوه اتصال نرم‌افزار حسابداری به ووکامرس می‌پردازیم.

اتصال نرم افزار حسابداری به ووکامرس

بررسی کاربردها و نحوه اتصال نرم‌افزار حسابداری به ووکامرس

همانطور که می‌دانیم ووکامرس یک افزونه‌ی فروشگاه ساز بسیار خوب و قدرتمند است که با استفاده از آن به سادگی می‌توان تمامی موارد مربوط به یک فروشگاه اینترنتی و حسابداری آن را مدیریت کرد. این افزونه‌ی کاربلد هیچ گونه محدودیتی ندارد و قالب های زیادی از آن برنامه نویسی شده و در بازار موجود است. افزونه ووکامرس با توجه به قابلیت‌هایی که دارد، تا به امروز 42 درصد از سهم فروشگاه سازهای حرفه ای را به خود اختصاص داده است و از محبوبیت زیادی در این زمینه برخوردار است. همان‌گونه که قبلا هم اشاره کردیم با اتصال نرم‌افزار حسابداری به ووکامرس بسیاری از مشکلات برطرف شده و کارها بسیار ساده‌تر شدند. در واقع عملکرد آن بعد از اتصال نرم‌افزار حسابداری به ووکامرس به این صورت است که پس ازآنکه کاربر اطلاعات مربوط به تعداد محصول و یا قیمت محصول را در سیستم اعمال می‌کند، در افزونه ووکامرس تغییرات به صورت لحظه‌ای در محصول مورد نظر انجام می‌گیرد و دیگر نیازی به انجام هیچ یک از امور به صورت دستی و در نتیجه ایجاد خطا در حسابداری مجموعه نیست.

اتصال نرم افزار حسابداری به ووکامرس

 

با اتصال نرم‌افزار حسابداری به ووکامرس، مواردی همچون: اتصال سیستم فروش وب‌سایت کاربر به سرویس حسابداری؛ تهیه گزارش‌های جامع و کامل از اطلاعات مالی سیستم، پشتیبانی کامل و حرفه‌ای هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ حسابداری به منظور افزایش سطح کیفی کار، ثبت و صدور آنلاین فاکتورهای اجناس خریداری شده و فاکتورهای اجناس فروخته شده، امکان نظر سنجی و تبادل نظر در سایت، امکان مدیریت مالی و حسابداری کارکنان مجموعه و پرداخت آنلاین حقوق و… به سادگی‌ هر چه تمام‌تر قابل انجام است. متقاضیان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه اتصال به نرم‌افزار حسابداری متصل به ووکامرس، به سایتWWW.ASANMOHASEB.COM مراجعه کرده و ضمن مشاهده خدمات ارائه شده در این شرکت، با مشاوران زبده و مجرب این مجموعه به صورت رایگان مشورت نمایند.

 

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *