نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، پیشنهاد ویژه برای مدیران با تجربه

در جامعه امروزی استفاده از فروشگاه های اینترنتی کاربرد و مزایای بسیار زیادی دارد که عبارتند از: قیمت مناسب‌، سرعت در انجام امور، انتخاب عاقلانه و… . بنابراین امروزه استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی نسبت به گذشته بسیار متداول‌تر و به تبع آن حسابداری این نوع از فروشگاه ها نیز سخت‌تر شده است. در این مقاله سعی بر آن است که به بررسی نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی بپردازیم.

نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، پیشنهاد ویژه برای مدیران با تجربه

بدیهی است که اکثر مشاغل کاری به سیستم‌های حسابداری نیاز دارند. در واقع حسابداری رکن اصلی تمام مشاغل است و از آنجا که همه انسان‌ها تحصیلات مربوط به حسابداری را ندارند، یا باید برای مجموعه خود یک حسابدار انتخاب کنند و یا اینکه از یک نرم افزار حسابداری استفاده کنند. همان گونه که میدانیم در جامعه امروزی استفاده از فروشگاه های اینترنتی کاربرد و مزایای بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال از آنجا که در فروشگاه‌های اینترنتی هزینه‌هایی مانند اجاره مغازه و یا خرید آن، پرداخت مالیات و قبوض و… وجود ندارد، قیمت اجناس در مقایسه با قیمت بازار مناسب‌تر است. علاوه بر این، با وجود فروشگاه‌های اینترنتی دیگر نیازی به ساعت‌ها گشتن در بازار برای یافتن وسیله مورد نظر نیست و شخص به راحتی می‌تواند با دیدن جزئیات کامل وسیله مورد نظر، مشاهده قیمت آن و همچنین مشاهده نظرات کاربران نسبت به نوع محصول مورد نظر، انتخاب خود را به راحتی انجام دهد. بنابراین در جامعه امروزی استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی نسبت به گذشته بسیار متداول‌تر شده است و به تبع آن حسابداری این نوع از فروشگاه ها نیز سخت‌تر شده است. در این مقاله سعی بر آن است که به بررسی نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی بپردازیم.

 

نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی

 

مزایای استفاده از نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی

در گذشته به منظور حسابداری این مدل فروشگاه‌ها، می‌بایست تمام اطلاعات مربوط به فروشگاه‌های اینترنتی اعم از فاکتورهای خرید و فروش را به طور دستی وارد سیستم حسابداری کرد و علاوه بر این همزمان سیستم انبارداری را نیز مدیریت کرد و به طور روزانه موجودی انبار، تعداد کالاهای خارج شده و تعداد کالاهای خریداری شده را ثبت کرد. در این میان گاهی اوقات خطاهای انسانی باعث ایجاد خطا در محاسبات نرم افزار حسابداری می‌شد و کل حساب و کتاب به غلط ثبت و گزارش می‌شد. اما امروزه با استفاده از نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی تمامی موارد ذکر شده رفع گردیده و دیگر نیازی به وارد کردن دستی اطلاعات نیست و در نتیجه با استفاده از نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی از میزان خطا کاسته شده و در نتیجه دقت کار بالا می‌رود. با استفاده از نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، با زدن یک کلیک اطلاعات مربوط به فاکتور فروش به سیستم نرم‌افزاری موجود در انبار ارسال شده و در نتیجه به صورت اتومات از میزان موجودی انبار کاسته می‌شود.

نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی

بنابر این از مزایای این نرم افزار می‌توان به کاربری بسیار ساده آن، ثبت دقیق اطلاعات اشخاص، زمان خرید و …، ثبت چک ها، ثبت فاکتور های خرید و فروش، موجودی کالاها، ثبت سریع سفارش‌های آنلاین، ثبت دقیق واریزهای آنلاین و… اشاره کرد. با استفاده از نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، بطور همزمان می‌توان از آن برای چند کسب و کار مختلف استفاده کرد به طوری که هر کدام از آنها دارای یک کدینگ و یک انبار مستقل هستند. متقاضیان خرید نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی می‌توانند با مراجعه به سایت WWW. ASANMOHASEB.COM  و مشاوره با مشاوران مجرب این مجموعه که به صورت رایگان نیز هست، به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بپردازند.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *