دانلود و نصب پینترست (Pinterest)

تا بحال برایتان پیش آمده است که بخواهید یک کاری انجام بدهید اما هیچ ایده‌ای برای آن نداشته باشید؟ هرچقدر هم که فکر می‌کنید باز به هیچ نتیجه‌ای نمی‌رسید. قدیم‌ها در اینجور مواقع می‌گفتند برو بیرون یک هوایی به کله‌ات بخورد! اما الان دیگر دور و زمانه عوض شده است. الان می‌گویند برو در پینترست یک چرخی بزن!

این شبکه اجتماعی فوق‌العاده با در اختیار گذاشتن میلیون‌ها ایده، الهام بخش میلیون‌ها هنرمند در سراسر جهان است. البته فکر نکنید که فقط هنرمندان از پینترست استفاده می‌کنند. هرکسی هرجای دنیا می‌تواند برای هرکاری از پینترست ایده بگیرد. از کوچکترین‌ کارها مانند گلدوزی روی یک دستمال کوچک بگیر تا یک پروژه بزرگ مانند تغییر دکوراسیون یک آپارتمان. پینترست نیز مانند اینستاگرام یک شبکه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن عکس است. اما بسیار هدفمندتر و الهام‌بخش‌تر. کافیست سری به سایتPinterest بزنید تا متوجه بشوید از چه حرف می‌زنم.

چطور می‌توانم از پینترست استفاده کنم؟

برای استفاده از پینترست شما دو راه دارید: هم می‌توانید با استفاده از نسخه تحت وب این شبکه اجتماعی وارد آن شوید و هم می‌توانید با دانلود پینترست و نصب پینترست از این سایت استفاده کنید. سایت پینترست به شما این امکان را می‌دهد که تصاویر  رنگارنگ و الهام‌بخش بسیاری را ببینید و اگر همچین تصاویری دارید، با دیگران به اشتراک بگذارید و به اصطلاح خود پینترستی‌ها پینPin کنید. می‌توانید در سایتPinterest آلبوم بسازید و عکس‌های مورد علاقتان را یکجا جمع کنید. با دانلود پینترست می‌توانید با آدم‌های دیگر در سراسر دنیا در ارتباط باشید.

دانلود- و-نصب-پینترست

[academy]

 

برای چه کارهایی می‌توانم از پینترست استفاده کنم؟

برای هر کاری! برای هرچیزی که فکرش را بکنید. من تعدادی از موضوعات و دسته‌بندی‌های اصلی پینترست را برای شما می‌نویسم اما اگر خودتان سری به سایت Pinterest بزنید متوجه خواهید شد که ایده‌های این سایت بسیار فراتر از این حرف‌ها است. شما می‌توانید در مورد موضوعات زیر، هزاران عکس رنگارنگ در پینترست پیدا کنید:

برنامه‌ریزی یک پروژه

هر پروژه‌ای که دارید می‌توانید یک چرخی در شبکه اجتماعی پینترست بزنید و کلی ایده بگیرید. این پروژه می‌تواند هرچیزی باشد. تغییر دکوراسیون خانه، دیزاین کردن میز کارتان، طراحی مبلمان، طراحی کانسپ خودرو، دیزاین کردن باغچه حیاط، برنامه‌ریزی برای مسافرت و … دلیل اینکه این بخش را برنامه‌ریزی برای پروژه نامیده‌ام این است که شما با استفاده از پینترست می‌توانید آموزش این موضوعات را به شکل روند یک پروژه ببینید. یعنی بیشتر مطالبی که در شبکه اجتماعی پینترست وجود دارند به صورت مرحله به مرحله و تصویری هستند. شما می‌توانید با استفاده از آنها یک پروژه را قدم به قدم پیش ببرید.

ایده‌های خلاقانه

سایتpinterest پر اس ایده‌های خلاقانه شکل گرفته است. به این شکل که وقتی یک عبارت ساده مانند ساخت عروسک را در آن جستجو می‌کنید، با یک دنیا تصاویر خلاقانه و شگفت‌انگیز روبرو می‌شوید! از جمله موضوعات جذاب در پینترست، طراحی و ساخت آثار هنری است. از آموزش نقاشی رنگ روغن گرفته تا گل‌آرایی و قلاب‌بافی های بسیار شیک و مدرن. اما این تمام ماجرا نیست. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در پینترست می‌توانید هزاران دستور آشپزی و پخت غذا پیدا کنید که به صورت تصویری برای شما گذاشته شده است. فشن و عکاسی نیز دو حوزه بسیار تخصصی و فوق‌العاده در پینترست هستند. با دانلود پینترست متوجه خواهید شد که چقدر ایده‌های فوق‌العاده درباره این دو رشته در اینترنت وجود داشته که از آنها خبر نداشتید!  همینطور از دیگر موضوعاتی که در شبکه اجتماعی پینترست بسیار محبوب است، هدیه و نحوه کادو کردن است. به شما قول می‌دهم اگر فقط یک بار برای کادو کردن یک چیزی، به سایت  Pinterest سر بزنید، محال است از آن دل بکنید!

دانلود-ونصب-پینترست

آموزش

از دیگر چیزهایی که در پینترست خیلی علاقمند دارد، مطالب آموزشی است. شاید باورتان نشود اگر بگویم که در پینترست می‌توانید مطالبی به شدت کاربردی و شگفت‌انگیز درباره صرفه‌جویی در مخارج زندگیتان پیدا کنید! انگار که پینترست فکر همه چیز را کرده است! کسی چه می‌داند شاید با دانلود پینترست از همه اپلیکیشن‌های دنیا بی‌نیاز شویم!

نصب پینترست

سرگرمی

خیلی وقت‌ها بحث ایده نیست. شاید اصلا شما در یک روزهایی نخواهید هیچ کاری انجام بدهید و فقط بخواهید که کمی خوش بگذرانید. سایت Pinterest برای این نیاز شما هم یک تدارکاتی دیده است! بعد از نصب پینترست شما می‌توانید با خواندن کمیک‌ها و کاریکاتورهای پینترست، ساعتها سرگرم شوید.

دانلود برنامه پبنترست برای اندروید

نوبتی هم باشد، نوبت دانلود پینترست برای اندروید است. بهرحال این سیستم‌عامل کاربران بیشتری را تحت پوشش خود قرار داده است و خبر خوب این است که من می‌خواهم نسخه اپلیکیشن سایتPinterest برای اندروید را این پایین برایتان بگذارم تا همین الان در دریای ایده‌ها شیرجه بزنید!

دانلود پینترست برای اندروید از کافه بازار Cafebazar

دانلود پینترست برای اندروید از گوگل پلی Google Play

دانلود برنامه پینترست برای iOS

نسخه iOS پینترست، برخلاف بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر، کاملا رایگان ارائه می‌شود. با مراجعه به لینک زیر می‌توانید نسخه iOS  پینترست را برای آیفون، آی پد یا آی پاد (iPhone, iPad, iPod) نصب کنید. برای این منظور باید به سایت اپ استور رفته و دانلود پینترست را از طریق این سایت انجام بدهید. به یاد داشته باشید که برای دانلود از اپ استور، نیاز به ساخت اکانت اپل (یا خرید اکانت از طریق سایت‌هایی مثل اپل کارت ۲۴ یا سیم پی) دارید.

دانلود و نصب پینترست برای iOS از اپ استور

آدرس Pinterst سایت

اگر به هر دلیلی نمی‌توانید اقدام به دانلود پینترست کنید، می‌توانید برای استفاده از این اپلیکیشن به سایتPinterest مراجعه کنید. آدرس Pinterest سایت را در لینک زیر برای شما می‌گذارم. شما بعد از وارد شدن به Pinterest سایت ، نیاز دارید تا عضویت در پینترست را کامل کنید و بعد از سایت پینترست استفاده کنید.

آدرس سایت پینترست Pinterest

نصب-پینترست

حرف نویسنده

به عنوان یک هنرمند، می‌خواهم یک تجربه شخصی را با شما درمیان بگذارم. چیزی که هم خودم تجربه کرده‌ام و هم در دوستان و هم‌کلاسی‌هایم زیاد دیده‌ام، این است که بسیار درگیر ایده می‌شوند. مثلا برای یک پروژه ساده‌ی طراحی صندلی، هفته‌ها در سایت پینترست می‌گردند و جستجو می‌کنند. در نظر داشته باشید که پینترست یک اقیانوس وسیع برای ایده‌هاست و اگر زیاد در آن شنا کنید ممکن است غرق بشوید! برای هر کاری که می‌خواهید انجام بدهید یک برنامه داشته باشید. مثلا با خودتان بگویید من تنها یک روز را صرف ایده‌پردازی و الهام گرفتن از پینترست می‌کنم و تا پایان روز به هرجا که رسیدم، کافی است. حرف نویسنده را باور کنید: هرچه بگردید بهترش را پیدا می‌کنید و این چرخه تمامی ندارد! یک دفعه به خودتان می‌آیید و می‌بینید که یک عالمه ایده‌های رنگارنگ جمع کرده‌اید، اما پروژه‌تان را یک قدم هم پیش نبرده‌اید. پس هر ایده‌ای که دارید، دست به کار شوید و همین الان مقاله شگفت‌انگیز علی را درباره پینترست بخوانید تا صفر تا صد نحوه استفاده از آن دستتان بیاید. در آخر هم بعد از نصب پینترست با یک برنامه‌ریزی حسابی، مانند آلیس، قدم به سرزمین عجایب بگذارید.

کلیدواژه : شبکه های اجتماعی
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *