مزایای بهترین نرم افزار حسابداری برای فروشگاه های زنجیره ای

نرم افزار حسابداری آسان محاسب

نرم افزار فروشگاه زنجیره ای می‌تواند باعث شود تا کسب و کار شما پیشرفت کند. حسابداری یکی از امور مهم است و هدف آن ثبت چندین عملیات تجاری مرتبط با حساب‌های مشتریان، تامین کنندگان، نمایندگان، دارایی‌ها، بدهی‌ها، سرمایه، درآمد و کل هزینه‌ها می‌باشد. کارایی و دقت، محاسبات را برای حسابداران و صاحبان شرکت سرعت می‌بخشد، زیرا شامل عملیات‌های متعدد و تکراری به صورت دستی است.

برنامه‌های حسابداری گزارش‌هایی برای بررسی سریع تر و دقیق تر پردازش می‌کنند.

در ادامه برای شما، از مزایای استفاده از نرم افزار فروشگاه زنجیره ای خواهیم گفت. درباره نرم افزار فروشگاه زنجیره ای چه می‌دانید؟ این نرم افزار چه کمکی به شما می‌کند؟

تعریف نرم افزار فروشگاه زنجیره ای

برنامه‌های حسابداری برنامه‌های اداری و مالی هستند که با هدف مدیریت و پیگیری هر چیزی که شامل کسب‌وکار شما می‌شود، پیگیری حساب‌های آن و ارائه گزارش‌هایی است که شما را در تصمیم‌گیری مناسب تسهیل می‌کند.

نرم افزار فروشگاه زنجیره ای چه ویژگی‌هایی دارد؟

1-    هشدار و یادآوری

هشدار و یادآوری امور مالی مهم و سررسیدی است که باید وصول یا پرداخت شود، مانند فاکتورهای در دست تحویل – اقلام در دست تحویل – اقلامی که به حداقل و حداکثر سقف رسیده اند – چک در دست وصول یا سررسید – اقساط سررسید – هزینه‌های تعهدی – مشتریان بدهکار – اقساط دیرکرد – قیمت در دست تحویل و… است.

2-    مدیریت و پیگیری موجودی

شما می‌توانید تمام اتفاقاتی که در فروشگاه خود می‌افتد را دنبال کنید و اقلام ورودی و خروجی را بدانید

کنترل موجودی، تنظیمات کمی، آگاهی از ضایعات و مواد اولیه، موجودی دوره ای و سالانه با بارکد و انتقال از فروشگاهی به فروشگاه دیگر، را در دست دارید.

3-    گزارش‌های تدارکات

گزارش‌های تدارکات که در آن می‌توانید همه خریدها را پیگیری کنید، سفارش‌های خرید را با توجه به نیازهای تجاری خود به صورت حساب تبدیل کنید و تمام حساب‌های تامین کننده را پیگیری کنید.

4-    گزارش فروش

از طریق آن، می‌توانید مانده‌های مشتریان را مدیریت و نظارت کنید، پرداخت‌های آتی را به آنها یادآوری کنید، و تعیین کنید که کدام پرداخت‌ها قابل جمع‌آوری هستند.

5-    ثبت فاکتورهای مشتری و نماینده

ثبت و چاپ کلیه صورتحساب‌ها و تراکنش‌های تجاری، پیگیری حساب‌های مشتریان، نمایندگان، نرخ پورسانت، حساب‌های آنها، برگشت‌ها، اقساط و اطلاعیه‌های تخفیف را کنترل می‌کنید.

6-    ثبت هزینه‌هایی از قبیل قبوض اجاره، برق، آب و تلفن و هرگونه هزینه از قبیل نگهداری تجهیزات یا مکان را در دست دارید.

مزایای نرم افزار فروشگاه زنجیره ای

مزایای نرم افزار فروشگاه زنجیره ای، بسیار زیاد هستند.

  1. 1.امنیت و حفاظت از داده‌ها، داده‌های مهم و شخصی و سوابق حسابداری با مجوز برای هر کاربر و رمز عبور، با امنیت کامل روبرو است.
  2. 2.خطاها در نرم افزار، به حداقل رسیده است.
  3. 3.بررسی سریع حساب‌ها، فاکتورها و گزارش‌ها، بررسی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می‌دهد
  4. 4.صادر کردن فاکتور و صادر کردن فایل‌ها به اکسل با نرم افزار فروشگاه زنجیره ای امکان پذیر است.
  5. 5.نرم افزار فروشگاه زنجیره ای به شما کمک می‌کند تا تصمیمات درست را در زمان مناسب بگیرید.
  6. 6.نرم افزار فروشگاه زنجیره ای به شما زمان زیادی می‌دهد تا روی چگونگی توسعه کسب و کار خود تمرکز کنید.

چگونه از نرم افزار فروشگاه زنجیره ای در فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها بهره ببریم؟

با پایان یک فصل و ورود فصل جدید و افزایش تقاضای مغازه‌ها برای خرید اقلام و محصولات متعدد، اگر صاحب یک فروشگاه، فروشگاه یا شرکت هستید و به سود معقول و خوبی می‌رسید، معلوم است که خوب کار می‌کنید، اما همیشه راه‌هایی برای افزایش فروش و سود وجود دارد و شایان ذکر است که اکثر صاحبان شرکت‌ها و فروشگاه‌ها به تخصیص بودجه‌های متفاوت روی می‌آورند و صرف کمپین‌های تبلیغاتی و سایر فعالیت‌های بازاریابی شود که باعث افزایش فروش می‌شود.

جنبه‌های دیگری نیز وجود دارد که باعث افزایش فروش و سود می‌شود مانند برنامه‌های حسابداری. اما متاسفانه بسیاری از صاحبان مشاغل و پروژه‌ها در انواع و اندازه‌های مختلف به آنها اهمیت نمی‌دهند.

توجه به این جنبه‌ها هیچ هزینه ای ندارد و کمک می‌کند تا کسب و کار شما پیشرفت کند.

راه‌های افزایش فروش در مغازه‌ها و استفاده از نرم افزار فروشگاه زنجیره ای؟

برای افزایش سود در فروشگاه‌ها، باید مشتریانی را که دائما از شما خرید می‌کنند، را افزایش دهید. بنابراین باید تلاش کنید تا تمام محصولات یا اقلام مورد نیاز آنها را که دائما به آنها نیاز دارند، را تهیه کنید و این مسئله باعث می‌شود تا مشتریان بیشتری به سمت شما بیایند.

بنابراین باید موارد زیر را انجام دهید:

1- با نرم افزار فروشگاه زنجیره ای، پیشنهادات و تخفیفات ویژه را ارائه دهید!

با نزدیک شدن به سال جدید، شما به عنوان صاحب کسب و کار، به فردی نیاز دارید که بتواند به شما کمک کند تا پیشنهادات و تخفیف‌ها را مدیریت کند.

از طریق این مسئله، می‌توانید قیمت هر کالا و تخفیف مناسب برای کالا را بدون ضرر و زیان عمده محاسبه کنید. همچنین می‌توانید از طریق پیامک برای هر یک از مشتریان پیشنهادات و تخفیف‌های خود را ارسال کنید.

2- چیدمان اجناس در داخل فروشگاه‌ها

با چیدمان و سازماندهی انواع اقلام در داخل مغازه یا فروشگاه، دسترسی سریع خود و مشتری را به محل کالا آسانتر خواهید کرد.

چیدمان اجناس در داخل مغازه، دستیابی مصرف کننده به این کالاها را در هر زمانی آسان تر می‌کند و آمدن سال جدید، فرصتی قوی برای افزایش فروش به مشتریان و افزایش سود است. شما باید از این فرصت بهره برداری کنید و در اینجا نرم افزار فروشگاه زنجیره ای به کار شما می‌آید. با نرم افزار فروشگاه زنجیره ای، قادر خواهید بود تا بدانید که هر یک از محصولات، در کدام قفسه قرار دارند.

به طور کلی، با استفاده از نرم افزار فروشگاه زنجیره ای پیشرفته، قادر خواهید بود تا روند توسعه کسب و کار خود را با سرعت بیشتری پیش ببرید. نرم افزار فروشگاه زنجیره ای به شما کمک می‌کند تا حساب دفتری را کنار بگذارید و بتوانید فروشگاه خود را بهتر مدیریت کنید.

شرکت آسان محاسب( ارقام سیستم )، یکی از بهترین تولید کنندگان نرم افزار حسابداری در ایران است که می‌توانید عمده نیازهای حسابداری شما را برطرف کند. برای کسب اطلاع بیشتر، با کارشناسان شرکت ارقام سیستم تماس بگیرید.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *