نرم افزار حسابداری متصل به ووکامرس، دریچه‌ای برای ورود به عرصه پیشرفت و تعالی

نرم افزار حسابداری متصل به ووکامرس، دریچه ای برای ورود به عرصه پیشرفت و تعالی

همانگونه که همه ما می‌دانیم، نرم‌افزارهای حسابداری یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارها در مشاغل مختلف به شمار می‌روند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی نرم افزارهای حسابداری با کاربری بسیار ساده به بازار آمده‌اند. به‌طوری که هر فرد حتی با کمترین تجربه و دانش در زمینه حسابداری می‌تواند از این نرم‌افزارها استفاده کند. از آنجا که این نرم افزار بسیار کاربردی است. هرروزه مدل‌های جدیدی از این نرم افزار وارد بازار می‌شود. یکی از این مدل‌ها؛ نرم‌افزار حسابداری متصل به ووکامرس است. در این مقاله به بررسی کاربردهای نرم‌افزار حسابداری متصل به ووکامرس می‌پردازیم.

نرم ‌افزار حسابداری متصل به ووکامرس

بررسی کاربرد و مزایای نرم‌افزار حسابداری متصل به ووکامرس

به منظور بررسی نرم‌افزار حسابداری متصل به ووکامرس بهتر است ابتدا با خود واژه ووکامرس آشنا شویم. ووکامرس یک سیستم مدیریت محتوا (مدیریت وردپرس) نیست بلکه یک افزونه حرفه‌ای است که با استفاده از آن می‌توان به صورت آنلاین یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کرد. نرم‌افزار حسابداری متصل به ووکامرس کاربردهای بسیار گسترده‌ای دارد که در عین سادگی، بسیار مورد لزوم و کاربردی می‌باشد. به عنوان مثال با استفاده از این نرم‌افزار مثلا در حوزه خدمات مربوط به آسانسور، شرکت خدماتی فعال در حیطه آسانسور می‌تواند با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به صورت آنلاین، متقاضیان را از قیمت محصولات و قطعات، خصوصیات و کاربرد هر قطعه و یا محصول؛ موجود بودن یا عدم موجودی کالای مورد نظر و… مطلع کرده و او را در انتخاب صحیح خود یاری نماید. نرم‌افزار حسابداری متصل به ووکامرس دارای یک سری مزایای عمومی و یک سری مزایای اختصاصی هستند به عنوان مثال؛ این نرم‌افزار را می‌توان روی هر نوع سیستم کامپیوتری نصب کرد و همچنین این نرم افزار در هر نقطه از کره خاکی قابل اجرا می‌باشد.

نرم ‌افزار حسابداری متصل به ووکامرس

با استفاده از نرم‌افزار حسابداری متصل به ووکامرس می‌توان به صورت خودکار از موجودی کالاها مطلع شد و همچنین بسیاری از تراکنش‌های مالی که پروسه زمانی طولانی مدتی نیز دارند را انجام داد. نکته دیگر این‌که در صورت اتصال نرم‌افزار حسابداری به ووکامرس، تمامی مشخصات کالاهای موجود در انبار نیز به کاربر نشان داده می‌شود. در رابطه با نحوه استفاده از نرم‌افزار حسابداری متصل به ووکامرس باید گفت که بعد از اتصال، می‌توان از روی گزینه کالاها، افزونه‌های ایجاد شده را بررسی کرد و پس از انتخاب افزونه‌ی ووکامرس، از انتقال و بروز رسانی کالاها استفاده کرد. این ابزار تحت وب پیشرفته بدون ایجاد محدودیت در تعداد کاربران قابل اجرا می‌باشد. از آنجا که ووکامرس با تمام درگاه‌های اینترنتی در ایران سازگار است، بنابراین مشکلی در پرداخت‌ها وجود ندارد و در نتیجه در انجام امور به کمک نرم‌افزار حسابداری خللی ایجاد نمی‌کند. با استفاده از نرم افزار حسابداری متصل به ووکامرس، گزارشات مالی و حسابداری به صورت استاندارد انجام می‌شود. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نرم‌افزار حسابداری متصل به ووکامرس کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.ASANMOHASEB.COM مراجعه کرده و از مشاوران زبده و توانای این شرکت که به صورت رایگان نیز در حال خدمتگزاری هستند، استفاده کنند.

 

 

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *