نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی؛ روشی برای به حداقل رساندن میزان اتلاف وقت و هزینه

یکی از ویژگی‌های بسیار بارز استفاده از نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، ساده بودن آن است. به طوری که حتی بدون داشتن اطلاعات کافی در زمینه حسابداری، می‌توان به راحتی از این نرم‌افزار استفاده کرد. در این مقاله به مرور و بررسی نحوه کار با نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی و کاربردها و امکانات این نرم‌افزار می‌پردازیم.

نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی؛ روشی برای به حداقل رساندن  میزان اتلاف وقت و هزینه

یکی از ویژگی‌های بسیار بارز استفاده از نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی، ساده بودن آن است. به طوری که حتی بدون داشتن اطلاعات کافی در زمینه حسابداری، می‌توان به راحتی از این نرم‌افزار استفاده کرد. در این مقاله به مرور و بررسی نحوه کار با نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی و کاربردها و امکانات این نرم‌افزار می‌پردازیم

.

نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی

 

امکانات مربوط به نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی

صفحه حسابداری در این نرم افزار نیز به دو بخش حسابداری فاکتورهای فروش و فاکتورهای خرید تقسیم شده است. بعد از آنکه فاکتورها توسط مدیر خرید و مدیر فروش تایید شدند؛ این فاکتورها به صفحه حسابداری انتقال داده خواهند شد. در پنل حسابداری علاوه بر فاکتورهای خرید و فروش؛ موجودی حساب و…، بانضمام تمامی اطلاعات آن در صفحه نمایش داده خواهد شد و نیازی نیست برای مشاهده جزئیات، کاربر مدام  از این صفحه به آن صفحه برود.  یکی دیگر از امکانات موجود در نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی ، امکان ویرایش فاکتور است به این شکل که درصورت نیاز به  تغییر فاکتور اولیه ؛ حسابدار از تایید آن امتناع ورزیده و در نتیجه فاکتور به منظور ویرایش اطلاعات موجود در فاکتور، به مسئول خرید یا فروش ارجاع داده خواهد شد و پس از اعمال تغییرات مجددا برای حسابدار ارسال می‌گردد تا در صورت تایید حسابدار، فاکتورها به انبار ارسال شوند. از دیگر امکانات نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی در پنل فروش؛ عبارتند از تغییر کد پیگیری، مشاهده روند طی شده برای ارسال فاکتور،  مشاهده توضیحات مشتریان، انتقادات و پیشنهاداتشان؛ مشاهده پیام‌های سایر مدیران سیستم، ثبت اسناد مالی و وصل آن به فاکتورها، تاریخ انجام تراکنش، مبلغ تراکنش، شماره فاکتور، در نظر گرفتن میزان سقف اعتبار و ارسال هشدار در رابطه با این مورد، ثبت چک، امکان انجام تراکنش به صورت اتوماتیک، نمایش و قابلیت حذف سریع تراکنش های قبلی.

نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی

در پنل خرید نیز از جمله امکانات  نرم افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی عبارنتد از امکان ثبت تراکنش‌ها و چک‌ها، هشدار برای سررسید چک‌ها، امکان دسته‌بندی طرف حساب‌ها، تهیه پرینت از حساب‌ها، امکان مشخص کردن میزان سود و یا زیان حاصل از معامله،تهیه گزارش از واریزی‌هایی که به صورت آنلاین انجام می‌شود، امکان تنظیم درگاه‌های بانکی، امکان تعریف سقف اعتبار که با استفاده از آن می‌توان مانع از ثبت فاکتور و یا تراکنش یا ثبت چک برای طرف حساب شد. امکان تنظیم فاکتورهای رسمی و مالیات و… . باتوجه به امکانات ذکر شده ، استفاده از نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی به جزء لاینفک در سازمان‌ها و شرکت‌های اقتصادی تبدیل شده و تصور عدم استفاده از نرم‌افزارهای حسابداری امری غیر ممکن به نظر می‌رسد. بنابراین استفاده از نرم ‌فزار حسابداری متصل به فروشگاه‌های اینترنتی که به صورت خودکار، به ذخیره اطلاعات مربوط به فروش محصولات و دریافت وجه می‌پردازد، گزینه‌ای بسیار مناسب برای جلوگیری از اتلاف وقت و صرف هزینه اضافی می‌باشد. متقاضیان دریافت نرم‌افزار حسابداری متصل به فروشگاه اینترنتی می‌توانند به سایت WWW.ASANMOHASEB.COM مراجعه کرده و ضمن بررسی و مشاهده خدمات مربوط به این سایت، از تجربه و مهارت مشاوران زبده این شرکت به صورت رایگان بهره مند شوند.

 

 

 

 

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *