معرفی 15 اپلیکیشن مدیریت تیم برای کسب و کارهای کوچک

اخیرا دورکاری در بسیاری از کسب و کارها رواج پیدا کرده و تکنولوژی های ابری نیز زیرساخت خوبی برای برقراری ارتباط بین اعضای تیم ایجاد کرده اند، گویی تمامی اعضا زیر یک سقف مشغول به فعالیت هستند.

اگر کسب و کار کوچکی دارید و به دنبال راه کارآمدی برای مدیریت تیم خود از راه دور میگردید، در این مطلب با من همراه باشید و با 15 اپلیکیشن مفید و کاربردی در این زمینه آشنا شوید.

Smartsheet

استفاده از اپلیکیشن Smartsheet بسیار ساده و راحت بوده و محیط و رابط کاربری آن مانند یک صفحه گسترده (spreadsheet) است. به کمک این برنامه میتوانید فایل های را به صورت ریل تایم مبادله کرده و پروژه های خود را مدیریت نمایید.

امکان استفاده از نمودار گانت، گردش کار خودکار، تابلوها کانبان و … نیز در اختیار شما قرار دارد و با استفاده از انواع دیوایس ها میتوانید به این نرم افزار دسترسی داشته باشید.

Trello

Trello به کسب و کارهای کوچک این امکان را میدهد که بی نهایت چک لیست، تابلو، فایل ضمیمه و کارت بسازند. اعضای تیم میتوانند تمامی وظایف افراد را به صورت کارت مشاهده کرده و به آنها نظر دهند. امکان افزودن انواع فایل به کارت ها هم وجود دارد و اعضا به راحتی قادر به مبادله فایل نیز هستند.

Redbooth

Redbooth امکانات متعددی را در خود جای داده و همگی آنها به بهبود عملکرد تیم کمک میکنند. برای نمونه میتوان به برگزاری جلسات ویدیویی با کیفیت HD، تنظیم وظایف افراد در تابلوها، نمایش وظایف به صورت لیست با نمایش زمان پایان اشاره کرد. پیگیری عملکرد تیم نیز با استفاده از این اپلیکیشن امکانپذیر است.

Fuze

به کمک اپلیکیشن مدیریت پروژه Fuze میتوانید با اعضای تیم کنفرانس صوتی یا ویدیویی داشته باشید. کاربران میتوانند مهمانان دیگری را نیز به جلسات و کنفرانس ها دعوت کنند. آمارها نیز به شما کمک میکند تا جلسه ها را بهتر کنترل کرده و عملکرد تیم ها را ارزیابی نمایید.

MeisterTask

مهم ترین نقطه وقت MeisterTask انعطاف در تابلوهایش است که به اعضای تیم امکان میدهد تا روال کار خود را دنبال کنند. بر خلاف سایر اپلیکیشن های مدیریت تیم، با استفاده از MeiserTask میتوانید بی نهایت عضو برای تیم تعریف کنید.

Asana

Asana به شما امکان میدهد تا تیمی متشکل از حداکثر 15 نفر بسازید. میتوانید عملکرد تیم را به صورت ریل تایم بسنجید. کاربران میتوانند داشبورد بسازند و وظایف را به اعضای تیم تخصیص دهند.

Wrike

با استفاده از این نرم افزار مدیریت تیم میتوانید کنترل و نظارت کاملی روی تمامی وظایف داشته باشید. به کمک قابلیت ویرایش زنده که برای فایل ها وجود دارد، میتوانید به صورت ریل تایم تغییراتی را که سایر اعضا روی فایل ها اعمال میکنند مشاهده نمایید. امکان آپلود و ویرایش فایل بدون دخیره کردن آنها بر روی کامپیوتر نیز وجود دارد و به کمک این برنامه تیم ها میتوانند از راه دور با هم در ارتباط باشند.

Gitter

اپلیکیشن Gitter یک پنل مدیریتی قدرتمند را در اختیارتان قرار میدهد و هر فردی میتواند مدیر یا ویرایشگر باشد. به کمک ابزارهای اشتراک گذاری Gitter میتوانید ارتباطات خود را بیشتر کنید.

Zoho Projects

Zoho Projects یک اپلیکیشن دیگر برای مدیریت تیم است. کاربران این ابزار میتوانند از مزیت استفاده از سایر ابزارها و نرم افزارهای شخص ثالث Zoho مانند Zoho Docs، Zoho CRM، Google، Zapier و … نیز بهره مند شوند.

Binfire

Binfire از قابلیت های متعددی مانند نمودار گانت تعاملی، مدیریت وظیفه، تابلوی پیام رسانی، سیستم مدیریت داکیومنت، وایت برد تعاملی و چت زنده برخوردار است. به کمک اپلیکیشن Binfire با تقویم، ایمیل و لیست های ToDo خداحافظی کنید.

Zapier

Zapier یک اپلیکیشن باکیفیت برای مدیریت تیم است که کسب و کارهای کوچک را قادر به خودکارسازی کارها و بهبود عملکردشان میکند. یکی از قابلیت های بسیار کاربردی Zapier این است که به طور خودکار بین اپلیکیشن های وب شما جابجا میشود و شما و تیم تان میتوانید روی مهم ترین وظیفه تمرکز کنید.

Quire

Quire تیم های از راه دور را قادر به انجام وظایف پیچیده کرده و پروژه را به وظایف کوچک تر و ساده تر تقسیم میکند. این وظایف به صورت درختی و سلسله مراتبی نمایش داده میشوند و به راحتی تشخیص داده شده و قابل تخصیص به اعضا هستند.

Slack

Slack یکی از بهترین اپلیکیشن های مدیریت تیم برای کسب و کارهای کوچک میباشد. کانال های Slack قابل دسته بندی بر اساس پروژه، موضوع و تیم هستند. مکالمات انجام شده در آن قابلیت جستجو دارند و به سرعت میتوانید اطلاعات موردنیاز خود را پیدا کنید. حتی میتوانید با اعضای تیم تماس صوتی یا ویدیویی برقرار کنید.

Podio

این اپلیکیشن رابط کاربری تمیز و خوبی داشته و برای همه چیز پنل مجزایی دارد و به راحتی میتوان از آن استفاده کرد. اپلیکیشن به شما امکان افزودن بی نهایت کاربر و تولید گزارشات شخصی سازی شده بصری را نیز میدهد.

Scoro

Scoro یک اپلیکیشن جامع برای مدیریت تیم میباشد که به کسب و کارهای کوچک کمک میکند تا به صورت کارآمدتری تیم ها و پروژه های خود را مدیریت کنند.

یکی از بهترین امکانات Scoro صفحه متمرکز آن است که به کمک آن اعضا میتوانند نظرات، فایل ها، فاکتورها، هزینه ها، ملاقات ها و جلسات زمانبندی شده و زمان صرف شدن برای انجام وظایف را مدیریت نمایند.

اگر اپلیکیشن های دیگری برای مدیریت تیم میشناسید و با آنها کار کرده اید، تجربیات خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *