دانلود و نصب گوگل پلاس (+Google) برای اندروید و آیفون

بعد از محبوب شدن فیس‌بوک و توییتر بود که گوگل هم تصمیم گرفت وارد میدان رقابت با شبکه‌های اجتماعی شود و به همین منظور در سال ۲۰۱۱ سرویسی را تحت عنوان گوگل پلاس (گوگل +) عرضه کرد. گوگل پلاس یک شبکه اجتماعی قدرتمند و خفن مانند فیسبوک است و به شما این امکان را می‌دهد که پست‌های متنی، عکس و ویدئو را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با دانلود و نصب گوگل پلاس دیگر نیاز نیست برای ورود به این شبکه، حتما از مرورگرهای استفاده کنید. پس همین الان از طریق لینک‌های زیر اقدام به دانلود گوگل پلاس و نصب گوگل پلاس کنیدراستی… می‌دانستید با عضویت در گوگل پلاس می‌توانید از مزایای شگفت‌انگیز کمپانی گوگل برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید؟!

 

آموزش صفر تا 100 اینستاگرام در وبلاگ آسان محاسب ، استاد شبکه اجتماعی شوید.
‫شروع کنید فرصتی استثنایی

ویژگی‌ها و امکانات برنامه +Google

برنامه گوگل پلاس با دارا بودن ویژگی حلقه‌، قابلیت‌های بیشتری نسبت به رقیب خود یعنی فیسبوک دارد و روز به روز بر کاربران آن افزوده می شود. اگر به عضویت در گوگل پلاس دربیایید با استفاده از این ویژگی می‌توانید دوستان، همکاران و خانواده خود را از هم تفکیک کنید و در دایره‌های مجزا قرار دهید. اینطوری می‌توانید پست‌های خود را متناسب با دایره‌هایتان منتشر کنید. بالاخره شاید دوست نداشته باشید رئیستان بداند که دیشب او را پیچانده‌اید و با همکارانتان به مهمانی رفته‌اید! یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز دیگر در برنامه گوگل پلاس نیز، بخش What’s Hot یا کاوش است. در قسمت «کاوش» شما می‌توانید فعالیت‌های باحال میلیون‌ها کاربر را یکجا و در کنار هم ببینید.

دانلود گوگل پلاس

دانلود گوگل پلاس برای اندروید

سایت رسمی گوگل اعلام کرده است که درصد زیادی از کاربرانش را ایرانی‌ها تشکیل می‌دهند. برنامه Google Plus بیش از ۲۱ میلیون بار از کافه بازار دانلود شده است که نشان می‌دهد این شبکه اجتماعی چقدر میان ایرانی‌ها محبوب است. در ادامه لینک دانلود و نصب گوگل پلاس برای اندروید را می‌گذارم تا بتوانید از طریق آن گوگل پلاس را برای دستگاه اندروید خود دانلود کنید.

  دانلود برنامه Google Plus از کافه بازار

 دانلود برنامه Google Plus از گوگل پلی

این نرم افزارنزدیک به ۵ میلیارد بار از گوگل پلی دانلود شده و امتیاز فوق‌العاده ۴٫۲ از ۵٫۰ را کسب کرده است.

 

[academy]

 

دانلود گوگل پلاس برای iOS

نوبتی هم باشد، نوبت آیفونی‌ها است. در این بخش می‌خواهم لینک‌های دانلود و نصب گوگل پلاس برای iOS را برایتان بگذارم. دانلود گوگل پلاس برای iOS به دوصورت انجام می‌شود. روش اول دریافت از طریق خود سایت App store می‌باشد که به دلیل تحریم‌ها و نداشتن آیدی ممکن است برای شما سخت باشد. در صورتی که نتوانستید از App store دانلود کنید، می‌توانید گوگول پلاس را از سایت سرزمین دانلود، دانلود کرده و نصب کنید.

دانلود گوگل پلاس برای دستگاه‌های iOS از طریق اپ استور

دانلود گوگل پلاس برای دستگاه‌های iOS از سرزمین دانلود

حالا که این برنامه را دانلود کردید و به عضویت گوگل پلاس درآمدید، اجازه بدهید که یک نکته هیجان‌انگیز درباره این شبکه به شما بگویم! یادتان هست که در فیسبوک به دنبال دوستان قدیمی خود می‌گشتیم؟ خب… باید بگویم که برنامه گوگل پلاس دیگر جای این کارها نیست! گوگل پلاس بیشتر جای آدم‌های ماجراجو است. در گوگل پلاس باید به دنبال آدم‌های جدید بگردید و دوست‌های تازه پیدا کنید!

دانلود و نصب گوگل پلاس

گوگل پلاس چه فایده‌ای برای کسب و کار من دارد؟

از آنجا که هدف دیدوگرام، آموزش بازاریابی و موفقیت در شبکه‌های اجتماعی است، در اینجا هم من می‌خواهم چند نکته درباره مزایای عضویت در گوگل پلاس برای کسب و کار شما بگویم تا با استفاده از آنها فروش خود را افزایش دهید. با توجه به اینکه ایرانی‌های بسیار زیادی در گوگل پلاس حضور دارند و فعالیت می‌کنند، این شبکه میتواند یک فضای بسیار مناسب برای بازاریابی و فروش کالا و خدمات شما باشد. از جمله قابلیت‌های این شبکه این است که:

  1. می‌توانید یک صفحه اختصاصی برای کسب و کار خود بسازید و دسته‌بندی آن را نیز مشخص کنید.
  2. آمار بازدیدهای صفحتان را ببینید. با ابزار Analytics می‌توانید فعالیت های انجام شده توسط بازدید‌کنندگانتان را بررسی کنید.
  3.  کسب کارتان را بهبود ببخشید. ویژگی Local Presence یک قابلیت عالی برای جستجوی محلی است.
  4. حلقه‌ها را مدیریت کنید. می‌توانید بسته به کسب و کار خود، دایره‌های متفاوتی از مدیران، مشتری‌ها و دیگران بسازید.
  5. انجمن بسازید. برای دریافت بازخورد بیشتر از سوی کاربران می‌توانید انجمن بسازید و نظراتشان را آنجا دریافت کنید.
  6. کلکسیون بسازید. ساخت کلکسیون یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد گوگل پلاس برای جذب کاربران در هدف های مشخص است.
  7. Google Hangout را فراموش نکنید! این امکان، برای تعامل بیشتر با کاربران در اختیار شما قرار گرفته است. از آن استفاده کنید.

نکته آخر

اگر محتوا تولید می‌کنید، برای سایتتان مقاله می‌نویسید و یا کلا هر لینکی تولید می‌کنید، حتما حتما حتما آن را در گوگل پلاس به اشتراک بگذارید. با اینکه گوگل هیچگاه تایید نکرده است، اما شواهد حاکی از آن است که اگر به عضویت در گوگل پلاس دربیایید و لینک خود را در این برنامه نیز به اشتراک بگذارید، تاثیر به سزایی روی مبحث سئو و رتبه گرفتن لینک شما دارد. هر چه محتوای شما +۱ بیشتری بگیرد، رتبه آن در گوگل بالاتر می‌رود.

نرم افزار حسابداری خودرو
admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *