اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور، برنامه‌ای با کاربری آسان اما پرکاربرد در مدیریت هزینه ها

نرم افزار حسابداری آسانسور

اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور، برنامه‌ای با کاربری آسان اما پرکاربرد در مدیریت هزینه ها

امروزه به منظور جلوگیری از هتک حرمت و کاهش بحث و مشاجره بین اعضای یک مجتمع و یا ساختمان از راه‌های مختلفی استفاده می‌شود. اولین و ابتدایی‌ترین کار انتخاب یک مدیر شایسته برای مجتمع است به طوری که دیگر نیاز نباشد تمامی همسایگان برای گرفتن شارژ و یا هزینه‌های ساختمان و همچنین برقراری آرامش در مجتمع به طور دائم با یکدیگر در حال صحبت، مشاجره و یا اخطار دادن به سایر اهالی ساختمان باشند. گاهی اوقات پیش می‌آید که مدیریت یک ساختمان به دلیل مشغله های فکری و کاری بسیاری از امور مربوط به ساختمان را فراموش کرده و یا در میزان مبالغ دریافتی از ساکنین مجتمع اشتباه می‌کند. امروزه با گسترش علم و فناوری انواع نرم‌افزار ها و اپلیکیشن‌ها به منظور کاهش خطاهای انسانی و سرعت بخشیدن به امور محوله روانه بازار شدند. یکی از این اپلیکیشن ها، اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور می‌باشد در ادامه به بحث و بررسی این اپلیکیشن می‌پردازیم.

اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور

 

کاربردها و مزایای اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور

این اپلیکیشن‌ها که کمک بسیار بزرگی را به مدیران ساختمانی کرده‌اند؛ کاربردها و مزایای بسیار گسترده‌ای در امر مدیریت ساختمان دارند. به عنوان مثال با استفاده از اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور، میزان شارژ هر واحد با استفاده از متراژ واحد مورد نظر، تعداد نفرات ساکن در این واحد، تعداد پارکینگ های اختصاص داده شده به این واحد و… محاسبه می‌شود و از آنجا که این حساب و کتاب کاملا بی طرف بوده است، جای هیچ گونه بحث و مشاجره ای در این زمینه باقی نمی‌ماند. مزیت دیگر اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور، این است که مدیر ساختمان در هر لحظه می‌تواند میزان شارژها و مبالغ پرداختی از طرف ساکنین ساختمان را چک کرده و برای انجام کارهای مربوط به ساختمان برنامه‌ریزی کند. علاوه بر این؛ با استفاده از این اپلیکیشن، ساکنین ساختمان نیز می‌توانند از جزئیات هزینه های انجام شده برای ساختمان با خبر شده و بعد از اتمام هر کار رسید آن به ایمیل تک تک اهالی ساختمان ارسال می‌شود.

اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور

در این اپلیکیشن بخشی با عنوان تابلو اعلانات موجود است که با استفاده از آن ساکنین هر واحد می‌توانند پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را در جهت بهبود امور مربوط به ساختمان اعلام نمایند. در این اپلیکیشن تمامی اهالی ساختمان می‌توانند شارژ خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند و در صورت تاخیر در پرداخت شارژ جریمه آنها با توجه به تعداد روزهایی که تاخیر داشتند توسط اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور محاسبه شده و به اهالی ساختمان اطلاع داده می‌شود. همانطور که می‌دانیم بخش پرهزینه هر ساختمان مربوط به آسانسور آن ساختمان است. در اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور، بخشی به منظور خدمات مربوط به آسانسور تعبیه شده است. زیربخش‌های سرویسکاران آسانسور، بیمه آسانسور و… از جمله بخش‌های تعبیه شده برای این قسمت هستند. علاوه بر این، در اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور بخشی برای صندوق ذخیره در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن اهالی ساختمان با پرداخت مبالغی به صورت دوره‌ای، مبلغی را برای هزینه‌های احتمالی مربوط به خرابی آسانسور، بیمه آسانسور، سرویس آسانسور و … پس انداز می‌کنند تا در هنگام بروز مشکل با کمبود بودجه مواجه نشوند و بدین صورت هزینه‌های مربوط به آسانسور ساختمان را مدیریت میکنند. کاربران متقاضی دریافت اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور می‌توانند به سایت WWW.ASANMOHASEB.COM مراجعه کرده و از خدمات این شرکت مطلع شوند.

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *