اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور، ایده ای راه گشا و کارگشا برای مدیریت ساختمان

استفاده از اپلیکیشن‌های خدماتی، سهم بسیار مهمی در آسایش و سرعت عمل در کارها و همچنین سهولت در انجام کارها برای کاربران داشته است. یکی از این اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور است. در واقع با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران میتوانند تمامی امور مربوط به ساختمان خود را مدیریت کنند. در این مقاله به بحث و بررسی کاربردها و مزایای اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور می‌پردازیم.

اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور، ایده ای راه گشا و کارگشا برای مدیریت ساختمان

همانگونه که همه ما می‌دانیم، استفاده از اپلیکیشن‌های خدماتی، سهم بسیار مهمی در آسایش و سرعت عمل در کارها و همچنین سهولت در انجام کارها برای کاربران داشته است. یکی از این اپلیکیشن‌ها، اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور است. در واقع با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند تمامی امور مربوط به ساختمان خود را مدیریت کنند. در این مقاله به بحث و بررسی کاربردها و مزایای اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور می‌پردازیم.

اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور

 

کاربردها و مزایای اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور

اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور دارای دو پنل مجزا می باشد که یکی از آنها مربوط به مدیریت ساختمان است و دیگری مربوط به اهالی ساختمان است. در پنل مربوط به مدیریت ساختمان امکان اطلاع رسانی به تمام اهالی ساختمان در خصوص انجام امور مربوطه و هزینه‌های ایجاد شده، ثبت هزینه‌های جاری در ساختمان، افزایش اعتبار هر واحد بصورت جداگانه، انجام یادآوری‌های دوره‌ای و یا ماهانه برای مدیریت سایر اهالی ساختمان، ارسال PDF هزینه‌های انجام شده در ساختمان به تمامی واحدها و … وجود دارد و همچنین در پنل اهالی ساختمان نیز امکان پرداخت آنلاین شارژ ماهیانه، ثبت انتقادات و پیشنهادات مربوط به هر یک از اهالی ساختمان، مشاهده تمامی اعضای ساختمان و میزان شارژ پرداختی اهالی ساختمان، دریافت PDF گزارش هزینه‌های انجام شده برای ساختمان، افزودن یادآوری‌های دوره ای و یا ماهانه به منظور پرداخت شارژ ماهیانه و یا انجام کاری خاص در زمانی معین که نیاز به یادآوری داشته باشد و.. وجود دارد. علاوه بر این در اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور، درصورتی که شخصی در آسانسور گیر کرده باشد، میتواند با فشردن کلید هشدار، تمامی اهالی ساختمان را از وضعیت خود با خبر کرده و از آنها کمک بگیرد.

اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور

با استفاده از اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور و تعریف قوانین ساختمان، همچون میزان شارژ پرداختی، تشریح نحوه محاسبه شارژ هر واحد، قوانین مربوط به مستاجرین و مالکین، قوانین مربوط به نظافت ساختمان و ..، بسیاری از مشکلات موجود در ساختمان و بحث ها و مشاجرات کاهش یافته و آرامش نسبی بسیار زیادی در بین ساکنین ساختمان برقرار می شود. علاوه بر این، در اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور؛ بخشی وجود دارد که مربوط به خدمات مربوط به آسانسور است و در آن بخش، گروهی از متخصصین مربوط به خدمات آسانسور فعالیت دارند و با بهره گیری از تجربیات و دانش آنها، از جان اهالی ساختمان در برابر بوجود آمدن خطرات احتمالی محافظت به عمل می آید. در واقع متخصصین و سرویسکاران زبده و ماهر در این زمینه با سرویس کردن و نگهداری از آسانسور به صورت ماهانه و یا دوره‌ای از ایجاد هزینه های مازاد برای ساختمان جلوگیری کند و علاوه بر این از تخفیف ویژه بیمه مربوط به آسانسور، با استفاده از اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور بهره مند شوند. به منظور دریافت اپلیکیشن مدیران ساختمان آسانسور، کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت WWW.ASANMOHASEB.COM   و دریافت اطلاعات از نحوه تهیه این اپلیکیشن و سایر خدمات این شرکت و همچنین مشورت با مشاوران با تجربه این شرکت به صورت رایگان، با اعتماد کامل نسبت به دریافت خدمات این شرکت اقدام نمایند.

 

 

admin
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *